sobota 19. januára 2008

Jahňací kebab

a smoking machineChcel som začať slovami "Pri príležitosti", ale akosi sa mi na to nepodarila napasovať žiadna rozumná veta a preto začnem takto: Pri príležitosti... nie, robím si srandu $$;-)$$. Keďže náš boss (americký Nemec) končí s naším projektom (hm, ono je to zložitejšie, ale proste už nebude náš boss, vlastne už ani nie je), prišiel sa s nami rozlúčiť a dopomôcť nám k ukončeniu v súčasnosti vyvíjanej verzie. Samozrejme sme zašli na večeru. Išli sme do libanonskej reštaurácie Arabic, kde nás obsluhovala fešná poloLibanonka. Dal som si jahňací kebab, čo bolo asi najlibanonskejšie jedlo, ktoré som bol ochotný stráviť (mali tam aj klasické veci ako kuracie prsia na prírodno, ale tak to si môžem dať kdekoľvek). Okrem toho ma donútili ochutnať uzo, no poviem vám, že väčší hnus som ešte nepil $$:-))$$. No a medzičasom sme sa bavili o všetkom možnom, ako môžu v Amerike všetci mať zbraň, ale na ulici nesmú niesť flašku s alkoholom (jedine že by bola v papierovom sáčku) a že v slovenčine je niekoľko slov s nemeckým základom. Keď pri vedľajšom stole vytiahli vodnú fajku tak som ju anglicky označil za "smoking machine" a všetci z toho mali malé Vianoce $$:-))$$. Takže bolo fajn (a kto by sa nechcel najesť zadarmo, že? $$:-i$$). Nuž a v piatok sme potom odhalili nejakých pár chybičiek, takže som mal aj dobrý pocit na duši, že som zase trochu prispel svojou troškou do mlyna $$:-)$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára