štvrtok 24. januára 2008

Už je to za nami,

kričte Hurá!Tak. Ukončil som svoj 11. semester. Je iba druhý, z ktorého si nepresúvam žiadny predmet (ak nepočítam vyrovnávací ročník). Takže stopercentná úspešnosť. Začal som cvičiť. No fakt! Kliky, sklápačky, chodím zásadne iba po schodoch. Efekt zatiaľ žiadny, akurát som furt unavený. Opäť som po čase otvoril moju obľúbenú knižku - Dejiny Európy. Možno neskôr otvorím aj tie menej obľúbené. Dôvod je jednoduchý - pomalý net, takže nemám čo pozerať. A v Nextre povedali, že rýchlejší mať tak skoro nebudem (viazanosť $$:-/$$). V sobotu idem do Stovežatej. Som zvedavý, že čo na nej všetci vidia. Možno to uvidím aj ja... a možno ani nie. Bol by som radšej keby nie, lebo rodnú Krásku na Dunaji mám veľmi rád. Um... takže tak... stay tuned $$;-)$$

2 komentáre:

  1. Teda, Jimi cvičí, ale neměl bys spíš gaučingovat, abys přibral? ;oD Svaly rostou pomaleji, než špeky. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratulujem k uspesnemu ukonceniu semestra :-) ja som dnes, resp. uz vcera tiez mala poslednu skusku a zacali sa mi slastne prazdninky :))))))

    OdpovedaťOdstrániť