štvrtok 17. januára 2008

Život je jen náhoda,

jednou si dole, jednou nahoře...No, takže už mám za sebou 3/4 skúšok... resp. mám za sebou všetky skúšky, ale iba 3 zo štyroch boli úspešné. Je v tom istý paradox - na PPIS som sa učil asi 60 minút a na skúške som bol niečo vyše 20 a spravil som. Na TFS som sa učil asi tri hodiny, na skúške som bol menej než 40 minút a spravil som. Na PTAR1 som sa učil asi 10 hodín, na skúške som bol polhodiny a spravil som. Hm, lenže na NSCH som sa učil približne 20 hodín, na skúške som bol 4 hodiny (2 hodiny písomná časť, 2 hodiny ústna (aj keď som písal 25 minút a hovoril iba 5 $$:-i$$)) a nespravil som. Najviac ma fascinuje, že doc. Ing. Ballo si myslí, že jeho predmet je ten najdôležitejší na celom svete. Už vidím ako na svojom fleku využívam elektrónkový oscilátor. Každopádne o týždeň bude opravák, nejak sa to nadrtím a dúfam, že to už nikdy neuvidím.

2 komentáre:

  1. Držím pěsti na příští týden. Bohužel spousta učitelů žije v přesvědčení, že jen a jen jejich předmět je ten nejdůležitější. Blbečci.

    OdpovedaťOdstrániť