štvrtok 27. decembra 2007

Jimi The Painter, II.

Zimný semester 2007Prednášky, cviká, nuda.
(klasika $$:-))$$) (Ehm... dinosaurus) (tu sa začínala moja nuda pretavovať v zlosť) (občas si v škole pripadám ako v Zoo) (milášek) (schválne, kto dekóduje ten nápis?) (pravda svatá) (Keď mi je smutno tak si spomeniem na svoju džunglu) (Inspired by Hermez Conrad from Futurama) (To som sa tešil ako si doma zahrám City Life, hru, ktorú som kúpil za 159,-) (Don't Ask Me) (Do konca prednášky zostávalo 100 minút, keď som to kreslil) (Mestečko v ČR, ktoré hodlám navštíviť už v najbližších týždňoch a moc sa tam teším) (Slovami klasika: "Vychcaná reklama.") (To by jeden neveril na čo sa dá prekresliť obrys vrchnáku z pera) (To som už mlel z posledného) (A tešil som sa domov) (Myšlienka na budúcu 50centovku) (Znalci poznajú) (Niečo na rozveselenie) (Iný Extrém, že?) (Abstraktné umenie v veľavravným nápisom) (Môj obľúbený výrok) (Rozlúčka s TFS) (Aj na Fyzike (alias Chaose) som si kreslil) (Toto boli pôvodne dve zrkadlové dvojky) (Moja láska $$:-))$$) (Autoportrét? $$:-))$$) Predpokladám, že s koncom budúceho semestra vás zase obšťastním $$;-)$$

3 komentáre:

  1. Nemal si pravdu :P Sklamana nie som :-))
    Autoportret ti sice moc nevysiel, ale inak je to celkom zaujimave.. Ja ked sa na prednaskach nudim, tak bud spim, alebo robim bordel s okolosediacimi :-) A ked ma uz fakt, ze nudia, tak na ne vobec nechodim !!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Merual Mladší je na tom, co máme rozluštit?:-) A jinak fakt perfektní:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teda ale v tom obrazku s tema dvojkama mi hoooodne trvalo je najit :-D

    OdpovedaťOdstrániť