sobota 15. decembra 2007

Večierok, oslava

Ela a tak...Áno, pochopili ste to správne, hodlám pokračovať v "originálnych" nadpisoch aj naďalej. Semester skončil (takže keď sa k tomu dokopem, tak vám ukážem niečo, čo vám plánujem ukázať, keď skončí semester, čo sa, ako som už bol býval napísal, stalo) a mali sme Vianočný večierok z roboty. Že Black and White. Takže sme všetci boli oblečení v čiernobielom a celkovo to pôsobilo ako pohreb. Počastovali nás whiskey Black and White (oh, kto by to bol čakal?). Zaskákal som si na Pare, predviedol som nejaký latino tanec v sede a ukradol som si kvetinku, ktorá bola "iba pre ženy", tsss. Včera mal JT oslavu 25. narodenín a keďže treťorodená povedala, že tam bude, tak som išiel aj ja. Inak by som nemal moc motiváciu (nič proti ostatným $$:-i$$). Bolo celkom fajne, zase po čase som mal koho otravovať svojimi "múdrymi" rečami a to ma vždy bavilo $$:-))$$. Nuž a dnes som bol pozrieť Elu. Že kto je Ela? Nuž, to je vám taká malá slečna, narodená v rovnaký deň ako ja (akurát že o 23 rokov neskôr), ktorá má veľmi dobré predpoklady stať sa mojou neterkou $$:-)$$. Okrem toho, že je blíženec ako ja, to vyzerá že je zaťažená na ľavú ruku ako ja, čo z nej robí môjho silného spojenca v našom rodinnom klane $$:-))$$. Inak, už mám za sebou jednu skúšku a čochvíľa bude hotová ďalšia, takže polovica už ako by bola.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára