nedeľa 2. decembra 2007

Oslava, koncert

do toho nejaká tá písomka, robota, škola...Medzi najhlavnejšie udalosti uplynulých (desiatok) dní patrí oslava Monikiných a Koldových narodenín spolu s meninami našich milovaných Katarínok. S heslom zmena je život a Retro je pre nás malé sme obsadili zadnú časť (ako Koldo vopred upozorňoval "najsamfasa vzadu") Hysteria Pubu. Po pár mesiacoch som konečne videl svoju stratenú druhorodenú, ktorá teraz okupuje Stovežatú (to akože Monika je v Prahe, keby ste nechápali moje náhradné názvy a pomenovania). To bolo predminulú sobotu (ak včera bola sobota minulá). V škole všetko šlape ako pokazené hodinky, z fyziky alias Chaosu som dostal 8/12, takže príjemný nadštandard. Z TFS (akože Fuzzy) som bol označený za najlepšieho študenta a potvrdil som to aj enormným zápočtom 36 bodov (zo štyridsať, aj keď zopár osôb mi dýcha na chrbát (jeden má 35 a nejakí majú 32)). V robote to je podobné ako v škole, aj keď momentálne pracujem na niečom čomu ani za mak nerozumiem (návrat do čias spred roka) ale hlavne, že vykazujem činnosť. V piatok sme sa (ne)úspešne pokúšali spojazdniť webkameru, ktorou chceme fotiť stavbu prebiehajúcu povedľa, pričom nakoniec z tých fotiek spravíme video a šľahneme ho na youtube (tí z vás, čo videli video z presúvania mosta Apollo, vedia o čom točím). Doma stále pendlujem medzi Star Trekom (akože tá najstaršia TOSka, ako jej ľudovo vravia Tre(n)kies) a Rise of Atlantis, čo je taká milá logická hra, ku ktorej som sa dostal vďaka Lexinke $$:-)$$. Mno... vo štvrtok som bol na vianočných trhoch s chalanmi zo školy, dal som si medovinku, ňami, ňami. A v piatok som s nimi bol na koncerte. Vetroplach, Mig21, Hex a Polemic. Jednoznačne najlepší bol Macháček z Migu, pretože čo ten človek stváral na pódiu sa dá smelo považovať za dokonalé showmanstvo $$:-))$$ (drtenie nafukovacej gitary patrilo k vrcholom večera). Ničmenej, to, že Yxo len tak niekomu dal svoju basgitaru je tiež nezabudnuteľný zážitok, aj keď tá osoba z toho asi ešte týždeň nezaspí (ak to nebol nejaký opilec, čo ju hneď rozflákal). Tak to je zas na chvíľu všetko, majte sa $$:-)$$

2 komentáre:

  1. Vďaka Lexinke? Ty mě za tu hru ještě neproklínáš? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nj, medovina...tu tady prodavaj na stankach skoro u skoly, nekteri tam nabihaj rovnou po skonceni skoly :))

    OdpovedaťOdstrániť