sobota 22. júla 2006

GateCon 2006 Part Seven

Ako sme to zabalili.Sobota 8.7.2006 Sobota... čo sa dá napísať o takej sobote. Spať sme išli niekedy medzi pol druhou a druhou, keďže SG:A končilo o jednej. To by nebolo nič neobvyklé, ak by sme sa nechceli zúčastniť futbalového turnaja, ktorý sa konal v sobotu "ráno". Tuším to bolo o desiatej, či o jedenástej. Ale problémy sme prekonali a turnaja sme sa zúčastnili. Rovnako ako tri ďalšie tými. Hralo sa promiskuitným spôsobom (osobne to nazývam $$green$$Beverly Hills style$$/font$$, t.j. $$violet$$každý s každým$$/font$$), takže nás čakali minimálne 3 zápasy + prípadne finále. Na naše šťastie sme sa do finále neprepracovali, lebo to by sme už skutočne neprežili. Ja osobne som bol totálne zničený, Zuzanku nám zranili a Jack lietal ako drak, takže mal toho určite tiež plné zuby. Tak či onak sme vyhrali prvý zápas ale ďalšie dva sme (nielen kvôli únave, ale aj kvôli extrémnej tvrdosti súperov) prehrali (aj napriek počiatočnému vysokému nasadeniu v oboch zápasoch - strelili sme vždy prvý gól). Následne som sa išiel ja aj Jack osprchovať a zvyšok osadenstva si zbehol nakúpiť zásoby do vzdialeného Penny Marketu. My s Jackom sme tam vyrazili tiež, avšak išli sme "skratkou", pretože môj orientačný nezmysel bol vyšší ako Jackov orientačný zmysel $$:-))$$. Každopádne sme trafili tam aj späť. Večer bolo oficiálne ukončenie GateConu, stretli sme sa s Nicki a jej bratom (Slováci z Prešova). Je to zvláštne, ale Nicki poznám takmer dva a pol roka a až teraz som ju videl naživo $$:-))$$. Na oficiálnom ukončení sme "kompostili" ako sa len dalo, k osvedčeným konkurenčným seriálom, ktoré všetky samozrejme SUX sme pridali aj to, že Korchy smrdí a zároveň si vycpáva trenky $$:-))$$. Nedeľa 9.7.2006 Všetko má svoj koniec, GateCon nevynímajúc. Posledný deň sme už navštívili iba GateConovú Dielničku (či ako sa to volalo), kde dvaja z hlavných organizátorov GC línie na FF odpovedali na otázky. Potom už sme pomali išli na vláčik do Pardubíc, kde sme s Leňulkou boli nezdvorilo vyhodení $$:-i$$. Potom sme si spolu pozreli Pelíšky (to je vážne skvelý film, už som to videl hádam piaty raz a furt je to vynikajúce), no a potom už mi išiel vláčik do Blavy, tak sme sa museli rozlúčiť a uvidíme sa (dúfam) 30.7. na Joginých narodeninách a nasledovnej stanovačke. GateConu zdar!

3 komentáre: