pondelok 10. júla 2006

GateCon 2006 Part One

Ako bolo u Leňulky.Skrátená verzia tohto blognutia by mohla znieť: $$violet$$Výborne$$/font$$. Predĺžená by potom bola: $$green$$Vskutku výborne$$/font$$. Keďže predpokladám, že ani jedna z uvedených verzií vám nevyhovuje, skúsim špeciálne pre mojich verných zosmoliť extra multimega large special edition. To jest moju klasiku $$:-))$$. Vstal som jedného krásneho rána (2.7.2006) a tešil som sa. V poslednej dobe sa dosť často na niečo teším, čo sa mi nesmierne pozdáva. Obávam sa však, že príde september a s jeho príchodom sa môj entuziazmus vyparí. Nič to za to, dovtedy bude ešte veľmi dobre. Snáď rovnako ako onoho letného dňa. Vzal som svoje náročne (mojím otcom) zabalené saky-paky vážiace niečo málo cez (odhadom) 15kg a o 9:20 už som s nádejou pozeral smerom na Budapešť, odkiaľ sa mal vyrútiť môj vláčik číslo 174. Vláčik sa vyrútil a ja som sa vrútil do jeho vnútra. O tri hodinky a niekoľko málo minút som sa vyplazil von vyhliadajúc Leňulku. Leňulka sa vynorila z maličkého davíku ľudí a tak sa začal môj tohtoročný Leňulcon $$:-))$$. Súčasťou bolo prevažne premietanie bak tú d futúr (kódové označenie $$green$$Back To The Future$$/font$$) ale okrem toho aj vynikajúce hamání a miesto na spanie hneď vedľa organizátorky. Vo všetkej počestnosti, vy prasáci! $$;-)$$. Pôvodne sme mali v pláne pozrieť si aj Pelíšky a z Bttf spraviť recenziu, akosi však (z rôznych dôvodov $$:-i$$) nebol čas, takže túto časť programu sme vypustili. Tož a v pondelok ráno sme (na GateCon-ové pomery) veľmi skoro vyrazili na Pardubické Hlavní nádraží, kde sme sa zvítali so zvyškom našej SG frakcie $$:-))$$. Ale o tom až nabudúce (a keď pominie moja nepominuteľná lenivosť, tak možno budú aj fotky $$;-)$$)

4 komentáre:

  1. A kde sú nejaké pikantné podrobnosti zo stretnutia s Leňulkou, na ktoré všetci netrpezlivo čakáme???? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tohle že byla extra multimega large special edition? dyť tam určitě nemáš ani 10 000 znaků.. :-i :D věřim, že fotky budou ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suhlas, vsetci cakame na fotecky a hlavne komentare k nim

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 4segra: dyt se nic pikantiho nedelo ;D

    OdpovedaťOdstrániť