utorok 18. júla 2006

GateCon 2006 Part Five

Ako som sa hral s mačiatkami.Štvrtok 6.7.2006 Pre celé osadenstvo GatePub, snáď s výnimkou Petroita (a samozrejme mňa) bol štvrtok tzv. $$green$$Movie Day$$/font$$. Hneď z rána Narnia, nasledovaná obednou Karcoolkou, poobedňajším Underworldom:Evolution a večernými Wallace & Gromit: The Curse of Werewolf a Zem Mŕtvych. Z týchto piatich filmov som ja osobne videl Narniu a Wallace s Gromitom dvakrát, Karcoolku raz a zvyšné dva ani raz. Takže namiesto prvej hodinky Narnie som si navštívil prednášku o doktorovi McKayovi, ktorá bola veľmi vydarená a potom som dopozeral Narniu. Karcoolku som si pozrel celú, lebo predsalen som videl iba kino rip a to veľké plátno (a hlavne zadarmo $$:-i$$) má niečo do seba $$:-)$$. Taktiež som si pozrel aj Underworld a kupodivu sa mi to celkom páčilo, takže si budem musieť niekde splašiť jednotku a túžobne očakávať trojku $$;-)$$. Namiesto Wallace a Gromita som sa išiel poprechádzať po Chotěboři, avšak zastal som hneď v prvej uličke. Prečo? Lebo malé mačičky $$8-D$$. Pobehovali po ceste z jednej strany na druhú, skúmali okolie a tak som sa s nimi chvíľu hral. Napadlo ma, že mám zatiaľ málo fotiek, tak som si teda odbehol pre foťák a okrem niekoľkých fotiek som natočil aj dve videá. Potom som ešte chvíľu pozeral W&G a o deviatej som sa vyplazil na prednášku o Vesmírnych bitkách v SG. Celkom fajn prednáška, aj poslucháči sa zapájali, len bola vzhľadom na to množstvo materiálu veľmi krátka. Mne to však vyhovovalo, lebo som stihol Zem mŕtvych. Tiež celkom fajn film, odporúčam. Nuž a úplne na noc sme si ešte vystrelili z Petroita, ktorý nás za tie vtípky musí preklínať. Totiž, odcudzili sme mu čokoládovú tyčinku Mr.Big, premiestnili sme ju z obalu do čistého mikroténového sáčku, ktorý sme mu strčili do spacáku a k prázdnemu obalu od Mr.Biga sme napísali: No nie sme my šikovní? $$:-i$$

3 komentáre:

  1. niekde je chyba vo vašom vysielači, lebo sa mi neotvorili obrázky... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jo, chápu, že se rád podíváš na film, když nemusíš nic platit (krom denního vstupu na festival), páč stahování filmů přes torrenty leze děsně do kapes, co? :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť