streda 26. júla 2006

Dedinky 2006, deň prvý

NávratViem, že už netrpezlivo čakáte ako pekne, pestro a farebne popíšem tohtoročné Dedinky. Nuž, snáď sa netešíte nadarmo. V piatok ráno som vstával extrémne skoro (čo znamená pred pol piatou) aby som stihol jeden jediný priamy vláčik smerujúci na Východné Slovensko prechádzajúci aj Dedinkami. Na stanicu som, čuduj sa svete, dorazil ako prvý. Onedlho sa však zjavil Dominik, a.k.a. Domino a svojím orlím zrakom som odhalil aj neďaleko stojacu Veve. Postupne sme sa zvítali všetci siedmi odvážni vlakovníci a netrvalo to dlho, náš vláčik dorazil. Narvali sme sa do svojho kupé a už začal lietať alkohol. Totiž Ivanka mala (a teraz si nespomeniem čo) voľačo vo fľaške (aha, už viem, bol to Gin) a doliala to Tonikom. Opatrne podala fľašku Dominovi so slovami "Trochu mi to premiešaj". Dominik vzal nádobu do ruky, triasol s ňou ako o život, prevrátil ju hrdlom dole a Gin s Tonikom vzum - striekal všade na okolo. Keďže nás bolo sedem a kupé bolo pre šiestich, Janco mal miestenku vedľa. Tam sa nasťahovali akýsi splavníci a hlavne splavnice. Takže okamžite do vedľajšieho kupé nabehol JT s Jancom a už vymieňali Grepovičku za rezne a Šariš za Zlatého Bažanta (ak sa mýlim, tak pardon $$:-))$$). V Banskej Bystrici sme si pekne vystúpili z vláčiku, pretože kvôli oprave mostu nepremáva na druhú stranu rieky. Autobusy nás previezli na nasledujúcu stanicu, kde sme sa opäť nasúkali do rovnakého a predsa iného vlaku. A mohli sme veselo pokračovať. Dvaja naši unavenci (JT a Ivanka) si zabrali vedľajšie kupé, pretože bol vlak poloprázny a zalomili spánkom spravodlivých. To by bolo celkom v pohode, avšak mali pritom zatvorené dvere aj okno. Po asi hodine a pol sme sa odvážili vstúpiť dovnútra, ale okamžite nás hnal von puch neopísateľných rozmerov. A oni si tam kľudne spali ďalej. Ale nič to za to, do Dediniek sme dorazili zdraví a niektorí (JT a Janco predovšetkým) aj značne veselí. Okamžite (v preklade: O 70 minút trvalého šlapania) sme vrazili do chaty, prezliekli sa do plaviek a šup ho do najchladnejšej priehrady na Slovensku. Nie nadarmo sa tomu hovorí kúpanie a'la princezna. Podvečer už dorazili zvyšní šiesti osadníci putujúci autami a hádajte aká činnosť sa rozbehla na plné obrátky? V poznámkach mám zapísané "slopy-slop", takže je to hádam jasné $$;-)$$. Po natočení poltuctu veľmi veselých videí a po vyfotení asi 50tich fotiek sa Jako a Domino podujali zapísať Dupimu do denníčku zápis. Bohužiaľ je nepublikovateľný, ale môžem zodpovedne prehlásiť, že sme sa na tom smiali ešte na obed na ďalší deň. Niektoré osoby (konkrétne Dupi a trochu aj Kajo) predvádzali striptýz, za ktorý by sa ani $$green$$Chip'n'dales$$/font$$ nemuseli hanbiť $$:-))$$. Našťastie je všetko na videu, takže to nemôžu odškriepiť. Rovnako ako nemôže Janco s Dupim (ten Dupi je snáď všade $$:-))$$) že strašne, ale strašne moc smažkovali (špecifický, v mojom momentálnom stave nevysvetliteľný, výraz pre tanec). Tým sa skončila prvá noc a mne zostáva už len ukázať zopár fotiek s komentármi. Yfq@ so svojimi miláčikmi - Kajom, Borovičkou s vetvičkou (ešte keby ste počuli ako krásne to vie povedať $$:-))$$) a Ferim (a.k.a. Fernetom) Zásoba na 11 dní pre (v priemere) 13 ľudí (pre porovnanie - chladnička má asi polovičnú veľkosť a nebola úplne plná $$:-i$$) Ehm, mierne kompromitujúce foto mňa a mojej tretej virtuálnej dcéry $$:-))$$. No pozri, vážne nič nenafúkam! (pre informáciu je to Ivanka s dredmi a prístrojom na meranie alkoholu v dychu) Snáď si nemyslíte, že budem piť z poháru! Tak k tomu snáď ani nevymyslím komentár... jedine... ale nie... bez komentáru Místní playboy, prostý pobiječ much ( (c) Tři Veteráni)

14 komentárov:

  1. ta zásoba na 11 dní, předpokládám, zůstala furt tak krásně vyrovnána po celých 11 dní, že? :-i :DD
    btw. kolik že to už máš virtuálních dcer? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ochlastove :-i btw. tebe prejela sekacka nebo co se ti to stalo na hlave...? :-i :DD ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Leňulka: Zaiste :-i (a tie dcerusky mam 3)

    ZuSka: Ked na mna budes dobra, tak ta necham sahnout ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to vobec nie je fer !! preco si hned zverejnil vsetky moje fotky s alkoholom ? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 4Yfq@: postupne by to bylo min kompromitujici? :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. místní pobíječ much :-) ale pozorne si vsimnite tu siltovku..tak ta z neho robi neodolatelneho playboya. proste \"hmmmcmuk\"
    a taky playboy si pokojne moze dovolit dve hrubky na zaciatku tretieho odstavca a nikto mu to nemoze zazlievat;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Yfq@: Teraz uz budes mat iba pekne fotecky (mozno, muhehe) ;-)

    Kajo: Vies, my sme taki tvrdi siedmY a tvrdo odvaznY. Inak dik za upozornenie, idem to opravit ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a ja čumím jak pako, že kde sú tie hrúbky a či už som blbá, alebo čo. A ty si to už opravil.
    Dobré fotky, konečne vyzerá blbo aj niekto iný a nie len ja:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No pekne ste zacali..uz som zvedava na dalsie fotecky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som sa tiez moc nevyspal, ale bol som ako obvykle do krasnej hlbokej noci hore. A to, ze vo vlaku je vzdy sranda, moze janco len a len potvrdit, ked robi take ksefty :).
    Ten puch...no ehm... v kupe z koho siel :o)???
    Moj dedicek...eeeee...este ze sa to neda precitat, lebo by ma porazilo. Na druhu stranu napisat 3x slovo dnes v jednej vete s kazdy den nevidi :) .
    S kajom sme robili striptiz??? Hned prvy vecer??? Nebol to skor JT s jancom :P ???

    ZuSka >>> Aj ja som kukal na jimiho :) kde ma vlasy
    Yfq@ >>> Jimi je dobra potvora, co :))).
    Kajo >>> Jimimu z toho alkoholu asi nerobi dobre, hned zabudol slovencinu ;).

    To som zvedavy na dalsi den...Btw jimi, davaj fote hlavne z prirody (teda ak nejake boli :o), lebo si dalsi blog ani neviem predstavit...ouuu...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No k tomu Ginu. Ja som len chcel vediet ci vybehne ten GIN von ked ho poprosim o sluzbicku. Ten nighaj sice vyliezol ale delej moje rozkazy uz akosi nepocuval a chcel sa pridat do party co sa mu aj ucinne podarilo.
    No a na zvukovych zaznamoch zacinam prave pracovat, takze ludkovia teste sa....Trojka (TM). Ale az potom ked si vyhrkam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dominooo >>>> JUCHUUUUUUUU :D :D :D :D. Uz aby to bolo. Uz sa neviem dockat :P. bude to taky Dedinky-Bonus (Jimiho tajne spovede:D)

    OdpovedaťOdstrániť