piatok 28. júla 2006

Dedinky 2006, deň druhý

Este sme sa ani poriadne nezabývali a už oddychujeme...Tentokrát to bude snáď bez hrubiek, takže poďme na to. Sobotné ráno bolo pre nemálo ľudí veľmi bolestivé. Nielen, že sme na prebudenie nemali hudbu, lebo niekto (ukazujem smerom na Toryskú ulicu) nepovedal heslo k notebooku, ktorý nám slúžil ako mp3 prehrávač, ale dokonca boli poniektorí postinutí opičkou. Takou maličkou. Makakom. Onedlho sa hudba spustila, lebo heslom bola od Dupiho poverená Veve a Koldo s JTm dokonca aj navštívili obchod, aby sme mali čo žrať. A že sme veru žrali. Ako také kobylky. Po raňajkách prišla moja obľúbená časť akejkoľvek akcie, totiž $$violet$$idling$$/font$$. Vyzeralo to tak, že časť ľudí vybehla von na cestu pred cintorínom a ležala tam, časť ľudí sa snažila niekam vybehnúť ale nôžky ich neposlúchali a časť sa pre istotu o nič ani nesnažila. Netrvalo to však dlho a už sme si to štrádovali rovno na Geravy. Veď kam inam po takej rozbíjačke aká bola v piatok v noci. Na Geravách sme si požičali volejbalovú loptu a prvotné pokusy o pravidlami obmedzený volejbal sa rozbili práve o tie obmedzujúce pravidlá, takže nastúpila hra $$green$$Chyť a hoď$$/font$$, ktorá nemá prakticky žiadne pravidlá okrem názvu samotného. Pred, počas a aj po volejbale sme stále otravovali mačičku, s ktorou má vynikajúcu fotku z minulého roka Kiršo. Ona, chudáčik, sa chcela slniť a my sme ju neustále triafali tou prekliatou loptou. Asi názov zmeníme na $$violet$$Chyť, hoď a netraf mačku$$/font$$. Po návrate sme s Dupim riešili (on toto slovo strašne miluje $$:-i$$) minuloročný Kiršov "program" na vyúčtovanie Dediniek. Nakoniec sme prišli na tzv. Kiršovu fintu, ktorou vás tu nebudem obťažovať, lebo napokon sme sa dohodli, že to urobíme celé odznova $$:-))$$. Následne sme si zahrali Carcassonne a ja s Jancom sme si užili kuchyňovú párty, ktorou vás tiež nebudem obťažovať. Poďme na najpríjemnejšiu a najzábavnejšiu časť - fotky. Idling na ceste pred cintorínom. Ešte, že tadiaľ prejdú dve autá týždenne. Jedno z toho je pohrebák. Partizánsky boj v praxi. Vylepšený úkryt aj výzbroj. Náš patentovaný "autobus" v JTho patentovaných okuliaroch. Pekná fotka, že? Eh... Monkey Attack! Fakt divná hromadka... a to tam ani nie je Dupi $$:-i$$. Naše patentované 5 miestne človeče. Bohužiaľ sa niekam stratilo, ale bolo fakt skvelé.

9 komentárov:

  1. zdá se mi to, nebo je hodnota 64 v tom člobrdu dosti dobře neuskutečnitelná k odehrání? :D nicméně vymakaná kostka, tu bych si vždycky nenápadně zabrala.. :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heslo som asi preto nikomu nepovedal, ze vstavat na Ramstaina sa nikomu moc nexce :). A ja samotneho ramstaina uz fakt nemusim. Ked tomo odisiel, kazde rano sme sa vsetci zobudzali ma !!!MELODICKU!!! a zmysluplnu hudbu (to bolo len tak na okraj :).
    Na Geravach bola aj nejaka cica? Okrem nasich si nepamatam nikoho :o)
    Onlinka >>> s tou kockou som neskor hral aj ja. Fakt parada, ked...v pokrocilom veceri musis prepocitavat mocniny dvojky :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To Dupi: Ani jedno rano sme sa nezobudzali na Ramsteina. Ale ked som Vas chcel zobudit v riadnom case a nie cakat kym sa vytrepete z postele niekedy poobede tak som musel pouzit nieco rychle a hlucne a nie pustat pomale blbosti lebo to by ste uz vobec nevstali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviete, kde mam moju peknu bielu siltovku? nikde ju neviem najst :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kajo >>> ehm, ja mam dost stastie na tvoje veci :o), ale siltovku fakt neviem, kam si (ste,sme) dali :)

    OdpovedaťOdstrániť