štvrtok 30. októbra 2008

A je po Speciálu

a do Vianoc ďalekoNajprv sa musím posťažovať - minulý utorok som si kúpil brejloidy (resp. kúpil som ich ešte ten predošlý pondelok (nie ten hneď pred utorkom, ten skorší) ale boli hotové až minulý utorok), fešný rám s čiernymi nožičkami, pomerne úzke antireflexné sklíčka a tak vôbec. Stáli päť a pol tisíca. A nikto si ich nevšimol. No nič to za to, stávajú sa aj horšie veci. V piatok nám začal vraj posledný FFS. Ako sme zistili na konci, posledný nebol. Ja som to tušil (vedel) od začiatku, pretože to je proste fest dobrý marketing - povedať o niečom, že už to nikdy nebude. FFS bol mrtě fajn. Z tých troch, na ktorých som bol zrejme najlepší. Mali sme priestornú triedu, kde moc neopruzovali cizáci a keď už, tak to bola docela sranda (DEM, VEM, pre tých, čo zažili). Aj prednášky, ktoré som absolvoval boli fajn, bojovka jakbysmet. Videl som Vall-iho (Wall-e) a Kung Fu Pandu, ktorá neskutočne ruluje a už sa teším ako si kúpim DVD. Hrali sme kartičky, spievali na karaoke, pozerali Monty Pythona a tak vôbec. Proste to bolo moc a moc fajn, žiadny stres, pohodička. Samozrejme sa na kvalite podpísala aj jedna slečna. Tí, čo vedia o kom hovorím si to nechajú pre seba a tí ostatní sa to určite časom dozvedia a nebudú mi klásť nepríjemné otázky (to platí aj pre moje milované ségry a ešte milovanejšiu mamičku $$:-))$$). Tak... to by bolo asi všetko čo som chcel. Zase niekedy...

5 komentárov:

  1. hmm.. dcerky si v zozname nespomenul - to znamena, ze sa mozem pytat ? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. FFS nebyl poslední? Že by? Tím pádem se Pravdovi už vážně nedá věřit vůbec nic :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pýtať sa môžeš, ale nie tu a nie je isté, či ti niečo odpoviem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lexi .. ja v Pravdu neverim uz dlouho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No jimbo, ani ja som neni dcerka :D . Takze sup sup , kde su info :P ?

    OdpovedaťOdstrániť