štvrtok 16. októbra 2008

Ako Jimi končil so Slovenskou Sporiteľňou, II.

Prvé kolo: Rušenie osobného účtuTentokrát som si dal bacha a vyrazil som neskôr. Akurát keď som prichádzal k banke, otvorili. Po chvíli ma zobrala babena a že čo chcem. A ja že zrušiť osobný účet. Tak si vypýtala občiansky a po pár sekundách hovorí: "A vy ten účet nebudete používať?" V hlave sa mi okamžite spustil smiechový proces, ale udržal som to v medziach. Ale uznajte, keď človek príde do banky s tým, že chce zrušiť účet, tak by každá osoba s IQ nad 80 predpokladala, že ho skutočne už používať nebude. Ale dobre. Povedal som jej, že už polroka ho nepoužívam, na čo odpovedala slovami "Ale to je zvýhodnený účet s nízkymi poplatkami, v inej banke by ste platili viac." Opäť smiechový proces, ale opäť som sa udržal. Babena asi nepočula o mBank, kde som za trištvrte roka na poplatkoch minul... počkajte, spočítam to... nula korún. Vyplnil som papier, podpísal, slečna niečo naťukala, podala mi papier a povedala, nech si idem na pokladňu pre zostatok. Tam som zase vyplnil papier a podpísal (čo bola tiež sranda, lebo "tuto musíte napísať toto a tuto toto", jak u debilov. V 21. storočí sa upapierujeme k smrti). A ženská za pokladňou mi dala 186,50 Sk. Juchů! Naposledy tam pôjdem šiesteho novembra a potom... potom NIKDY VÍC! $$:-)$$

2 komentáre:

  1. Než začnu čísti, tak jen se musím pochlubit, že jsem blog objevila na titulce bloguje, chi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak jsem dočetla a jsem fakt jednou zvědavá na to, až půjdu zrušit svůj účet ve spořce. Ona stačí jakákoli změna a papírů tři prdele (bez prominutí).

    OdpovedaťOdstrániť