štvrtok 6. novembra 2008

Ako Jimi končil so Slovenskou Sporiteľňou, III.

Druhé kolo - rušenie termínovaného vkladu.Toto bola asi najjednoduchšia časť celého procesu, aj keď som si musel počkať na dnešný dátum, ako som už spomínal kedysi dávno. Dnes totiž skončil jeden z najväčších omylov mojej finančnej histórie - ročný termínovaný vklad, na ktorom boli 3%. Pár týždňov po tom, čo som ho založil totiž išli úroky o cca percento hore. V priemere. Chlapík sa ma ani nesnažil prehovárať "Ste napevno rozhodnutý? Lebo máme tiež nejaké nové pon...", nenechal som ho dohovoriť a hneď som povedal že som napevno rozhodnutý a medzi riadkami si mohol prečítať, že už mám SLSP plné zuby. Mimochodom, on vypadal, že má SLSP tiež plné zuby. Podpísal som dva papieriky a bolo hotovo. Už som plne moderný a mBankový.

3 komentáre:

  1. JA len dodam, ze z vyssich kruhov (politickych) som nieco zapocul, ze mBank ma trosku problemy. Takze treba to sledovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ukáž mi banku, čo nemá problémy ;-) Commerzbank, čo je matka poľskej Bre Bank, čo je matka poľskej mBank, čo je sestra slovenskej mBank (uf! :D ) samozrejme problémy má a nemecká vláda do nej naliala nejaké tie miliardy euro.

    Erste bank, čo je matka SLSP, taktiež má problémy a rakúska vláda do nej taktiež naliala nejaké miliardy euro. Keď skrachuje jedna takáto banka, tak skrachujú všetky ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám úrok 4,1% a mesiac po založení termiňáku úroky klesli asi o pol percenta. Takto sa investuje brácho:-)

    OdpovedaťOdstrániť