štvrtok 20. novembra 2008

Ako žije Jimi

ná šak normálne, ne?Pravda, dlho som nič nenapísal. Ale keď ono nie je o čom. Resp. by aj bolo o čom, môj život navštívila dosť podstatná zmena, ale za tie 4 roky, čo blogujem som si uvedomil, že cenzúra mosí byt! Takže bude prd. Ale ináč vám môžem napísať, že som bol na koncerte Troch Sestier a Divokého Billa a bolo to moc fajn. Len si nabudúce musím natrénovať texty, takto som tam totiž iba poskakoval ako taký nemý pajác. A v sobotu som bol na novej Bondovke. Ono to už ani nebola Bondovka, len akčný film o tajnom agentovi. Ale moc dobrý film. Tož a teraz cez víkend idem na návštevu k Alexe do Chrudimě, kde si spolu zaskáčeme na DDR padoch. Už som dlho neskákal. Naposledy na FFS a aj to len chvíľu. Čo mám ešte nové... pokazila sa mi klávesnica s myšů. Teda prijímač. Ja som na tie bezdráty, to isto viete. Tak som v alze objednal novú bezdrátovú sadu a už na nej fičím. Zmena je život a Chicony nie je HP. Nie že by som mal niečo voči HP, nebodaj voči Chicony. No a inak škola, robota, klasika. Ráno vstávam a večer chodím spať. Stále šetrím na byt a stále mám na neho moc málo $$:-))$$. Na záver môžem zodpovedne prehlásiť, že mám dojem, že môj život sa uberá správnym smerom a to je to, na čom záleží. Takže good luck vám všetkým.

2 komentáre:

  1. Ale ceny bytov vraj prudko klesajú, takže už ti stačí šetriť menej :-) Teda ak nechceš nový.
    Inak, čo takto niekedy navštíviť neterku, úplne na ňu kašleš, hanbi sa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja chcem ten VÁŠ! :D
    Šecko bude...

    OdpovedaťOdstrániť