štvrtok 28. februára 2008

Škola, práca,

zubárka, Allianz...Prvé dve položky sú jasné - nuda a ... napísal by som nuda, ale nechcem by mi dali niečo robiť, takže to nenapíšem $$:-))$$. Minulý týždeň som sa po asi polročnom samopresviedčaní (z toho dva týždne boli fakt intenzívne) rozhodol ísť k zubárke. Napísal som mailík a vybral som si termín. V pondelok už som sedel v kresle. Vycáloval som skoro 1200 za vstupnú prehliadku (v rámci ktorej som dostal zubdnú kefku, ktorá je fakt super (ale akože bez irónie, vážne je dobrá)) a za pol hodiny som už bol aj vonku. Zatiaľ nejakú extra zmenu nepozorujem, ale aspoň mám lepší pocit. A budúcu stredu sa opäť po rokoch zbavím zubného kameňa. Na chvíľu ako obvykle (moje sliny zrejme obsahujú nadmerné množstvo vápnika alebo čo). Včera som zaskočil do Allianzu, lebo už skoro celý mesiac sa snažím zaplatiť poistku (ktorú doteraz platil foter) a nejak to nešlo. Tam som dostal nové číslo účtu s variabilným symbolom, takže snáď už to bude v poriadku. Ten necelý polmilión sa mi v 60ke bude hodiť. Kúpim si za to dva rohlíky (v optimistickom prípade). No a pomaly sa presviedčam, že treba pokračovať v práci na diplomovke. Minule som si dokonca aj spustil Matlab. Ale o chvíľu som ho zase zatvoril, s prácou sa to nemá preháňať. Včera som sa taktiež zaregistroval na Red Dragon 2 a dnes som si nainštaloval qip a odinštaloval ICQ6. So long...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára