pondelok 25. februára 2008

Ako som bol v Chrudimi

a popritom využil svoje dlhoročné počítačové skúsenosti a zručnostiFuj, to je ale dlhý perex. Lenže... tie dobré, krátke a stručné sa už dávno minuli a teraz idem na tretiu rezervu. A tá je holt dosť slabá. Ale poďme k veci. Pred istým časom sa mi Alex sťažovala, že rodičovský počítač prechádza krízou stredného veku. Samozrejme som navrhol, že by pomohla preinštalácia. No a keďže si na to Alex sama netrúfala, ponúkol som svoje služby. Tož som v magický piatok (22.2.2008) nasadol na moje obľúbené ECčko. Na hranici som zistil nemilú vec - tým, že som si prehodil paušál na kartu som prišiel o roaming (ktorý je síce zadarmo, ale prečo by mi ho nezrušili, že?), takže mi bol mobil na dve veci (na pripomienky a na tú jednu hru čo tam mám). Našťastie som stihol osobáčik do Chrudimě, takže nenastali žiadne komplikácie. V alexinom bytečku som sa vybalil, nahodil tepláky a porazil ju v magnetických lodiach, ktoré si kúpila v práci a veľmi ich chcela vyskúšať. Potom sme pozerali Sandru, princeznú rebelku (finálnu dvojepku) a tá skončila po polnoci a to som bol tak vyžvejknutý, že som zaľahol a zaspal. (A dostal som lepšiu, menej vrzavú posteľ $$:-i$$) V sobotu ráno sme si zase dali lodičky (tentokrát to bolo 1:1), potom Alex varila obed (aj keď tvrdí, že sa to varilo samo, ale predsalen to treba pripraviť, postaviť na plyn a strážiť $$;-)$$) a ja som lapidušil. Potom sme spoločne zmaturovali nad konzervou tuniaka a po obede sme išli na hlavný program víkendu, totiž preinštaláciu Windows. Najnáročnejšie bolo zálohovanie fotiek (a hlavne vytvorenie siete medzi počítačmi, ja som totiž na siete absolútny antitalent). Samotná inštalácia bola v pohode, ale potom nastalo ďalšie trápenie ohľadom driverov. Zatiaľ som však vždy všetky počítače porazil, tak som sa nevzdával a napokon som skóre udržal aj tentokrát. Trvalo to kvapku dlhšie ako sme dúfali a tak sme napokon plánovanú pizzu zrušili a prehliadku mesta sme preložili na nedeľu ráno. Večer som pozeral How I met your mother (americký sitcom) a Alexa si čítala knižku, taký bežný "manželský" večer $$:-))$$. V nedeľu sme teda išli na prechádzku a videl som Múzeum, Divadlo, kostol, dve riečky, knižnicu, archív a kopec ďalších vecí. Potom sme išli na obed k rodičom, ešte sme sa pohrabali v kompjútri aby sme doinštalovali nejaké programčeky. Obed bol moc fajnový, ňam ňam. Pečené kotletky, kyslá kapusta a chlpaté knedlíky. Po obede som dvakrát prehral pexeso $$:-/$$ ($$:-))$$). Keďže sa rodinka chystala na výlet do Kolína, odviezol som sa s nimi do Pardubíc na nádraží a okolo pol siedmej už som aj bol doma. Moc dobrý víkend. Teším sa na ďalší (dúfam, že časom bude $$:-)$$).

1 komentár: