streda 27. februára 2008

Máme tu piráta

čo s ním?Možno ste si to všimli a možno ani nie, ale máme tu QueezBota. Aspoň tak sa predstavil na Lapiduchu. Je mi jasné, že je to niekto, koho poznám a ten daný človek sa snaží byť vtipný, ale mne to narušuje štatistiku a ja mám rád v týchto veciach poriadok. O čo ide? Nuž, povedzme, že náhly nárast návštevnosti z priemerných 30 až 70 denne na 100 až víkendových 1500 je absurdný. Na google analytics sa nič takéto neprejavuje, okrem nadmerného počtu prezrených stránok (4000 za týždeň). Ak niekoho baví mačkať F5, tak mu v tom nebudem brániť, ocenil by som však, keby sa daný vandal odbavoval na inej stránke. Až ma to prestane baviť, tak počítadlo zruším úplne a budem sa holt musieť pozerať na google analytics, čo sa mi síce nechce, ale keď nebude vyhnutia, tak mi je to milšie, ako sa nechať otravovať nejakým chumajom, čo nemá nič lepšieho na práci.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára