nedeľa 2. marca 2008

Ako som išiel hrať biliard

a ako mi bolo strašne zleNiekedy v priebehu tohto (už čoskoro uplynulého) týždňa Žužu napísala na fórum, že by naša partička mohla vyraziť v piatok večer von. Spočiatku to vyzeralo biedne (traja ľudia, z toho jeden mal prísť neskôr), ale veril som, že Koldo a JT nesklamú. Zo siedmej sa to napokon posunulo na štvrť na deväť a z Retra sa to posunulo do nejakého podniku s biliardom. Zuzka mi napísala, že ju vezie Koldo a (po konzultácii s Koldom) navrhla, že by som sa mohol odviezť s nimi. Okay, povedal som. Okolo 3/4 na 8 som prišiel k Zuzke domov a dozvedel som sa, že Koldo sa zatiaľ neozval, tak som sa usadil v obývačke, kde jej otec pozeral (mimochodom vymakanú širokoúhlu digitálnu) telku a dostal som koláčiky (ňami ňami). Dozvedel som sa, že Koldo dva týždne chodí s Katkou a že vezie aj ju (mal by u nej byť o ôsmej). Na spektre medzitým bežal zaujímavý prevažne dinosauroidný seriálodokument (je fakt ťažké popísať ten štýl, ale bolo to vynikajúce). Občas sme tak vtipkovali, že či už Koldo vyrazil z domu $$:-))$$. Niečo pred deviatou Žužu volala Katke, že čo sa deje. Tvrdila, že Koldo ešte neprišiel. Stanovil som si deadline, že ak sa neozvú do 1/4 na 10, tak pôjdem domov (posledný schopný bus mi totiž z Petržky išiel o pol jedenástej). Neozvali sa, išiel som $$:-))$$. Ale bol to fajn večer... ani vlastne neviem ako to dopadlo $$:-))$$. No a teraz k tomu, ako mi bolo zle. Už v piatok ma obháňal divný pocit, že by som mal nedajbože byť chorý, ale napriek skúsenostiam (vždy to začína rovnako - mierna únava (čo je však pri mojej lenivosti fakt ťažké spoznať), bolenie hrdla a celkovo špatný pocit) som si klamal, že chorý nebudem. Každopádne v sobotu som vstal už okolo siedmej (že fuj) a bolelo ma brucho. A nemal som absolútne chuť do jedla (čo obyčajne mám, aj keď toho veľa nezjem). Tož, špatné trávenie, povedal som si. Celý deň som prevažne preležal buď v posteli, alebo v kresle pri pozeraní HIMYM. K večeru som konečne vyvrátil nestráviteľný obsah žalúdku a hneď mi bolo lepšie, aj keď som cítil, že mám jemnú teplotu. Dal som si na noc paralen a kupodivu som aj spal (na etapy). Ráno som sa zmeral a že 37°C. Celkom pohoda. No a teraz už je mi pomerne fajne, len musím dojesť celý víken $$:-))$$.

3 komentáre:

  1. Hehe :) pekne blognutie. Verim, ze sa uzdravis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No snad ti nebolo zle z tych kolacikov :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janco: No, už som vlastne v pohode :-) Len ma trochu bolí hrdlo...

    Žužu: Napadlo ma to (;-)), ale skôr to bolo z tej 450 gramovej pizze, čo som mal na obed :D

    OdpovedaťOdstrániť