piatok 7. marca 2008

Zbúrali sme stenu

a začal som JavoriťEšte minulý piatok sa Vlado konečne odhodlal zbúrať stenu. Kedysi dávno som vám ukazoval fotky z našej kóje no a tie paravany sú akože steny. No a keďže našim kolegokamarátom z vedľajšej kóje skončil projekt, boli pridelení na ten náš megaveľký globálnosiemensácky. To bolo asi tak pred mesiacom. No a v piatok sa konečne urobil priechod medzi kójami aby sme nemuseli nakúkať ako sused Wilson cez plot v Home Improvement, po našom Kutil Tim. V pondelok však prišla Evka a plot zase nasadila. Lenže potom bola vyslaná na služobku a plot sa zase zbúral. Ako berlínska stena v 1989. Mimo iné som sa stal obeťou ďalšieho lapidušieho moru - MapleStory. Vzhľadom na to, že som o tejto hre čítal už asi 4 rozsiahle blogoviny, nemám čo nové dodať, takže ak vás to zaujíma informujte sa inde $$:-))$$. Nuž a včera som poprvý raz vyberal penízky z bankomatu mojou delfíniou kartou. Totiž tou od mBank. Fungovalo to a zadarmo! Mimochodom minulý mesiac som dostal prvé poriadne úroky (totiž 70 korún, z ktorých mi hneď ujo Počiatek zobral 13, aby sme splnili maastrichtské kritériá na euro). Ešte tri roky a bude byt. Musí byť $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára