pondelok 17. marca 2008

Ako sme poskakovali

SCon 2008Dlhé dni a noci som sa rozhodoval, či ísť na SCon, alebo nie. Praha je ďaleko a trvá to necelý víkend... na druhú stranu nudiť sa doma (alebo hrať MapleStory, či nebodaj pracovať na diplomovke) sa mi tiež nechcelo. Tož som sa rozhodol ísť. Medzičasom sa mi ozval Taggart, že by ma odviezol, tak som sa potešil. V piatok ráno sme vyrazili smerom na Brno. Tam sme vyzdvihli Miniel (ktorá promine, že sa mi nechce hľadať prehlásku na e $$;-)$$) a Haďáka, ktorý nás pozval na obed v školskej jedálni. Vyzerá to rovnako ako u nás v práci (a cena pre neštudentov je približne taká istá). Následne už sme sa hrnuli do Prahy s DDR podložkami na kolenách (pretože sa nezmestili do kufra Taggartovej Thalie). Po ceste si Tagouš ešte kúpil sekundové lepidlo, aby mu neodpadlo ľavé spätné zrkadlo (ktoré sa mu podarilo zlomiť $$:-i$$). K Sconovej škole sme dorazili skôr ako sa malo začať, tak sme sa napriek zákazu zaregistrovali a o pár minút sme išli loviť triedu. Ulovili sme si 3.A, odfotili sme si ju (aby sme ju vedeli aspoň približne vrátiť do pôvodného stavu) a potom sme si ju upravili na doupě MoSku. Aj keď nás bolo "pět MoSků" (slovná hračka s mozgom, keby to niekomu nedošlo), tak sa nám nepodarilo DDR pripojiť do MS Vista notebooku. Našťastie nám svoj noťas požičal Jacob, takže sme mohli veselo poskakovať. Navštívil som premietanie nového SG filmu Ark of Truth a musím povedať, že ňami ňami. Sedemmiliónový rozpočet (v USD) bol vidieť a AoT považujem zatiaľ za najlepšiu dvojepizódu seriálu. Mám taký dojem, že sme v piatok ešte čumeli na Simpsonových a na úvodnú epku poľského Zaklínača (ktorého som na Minielinu (ne)radosť kompostil, takže prepáč $$;-)$$). Pred jednou v noci nám bol noťas zabavený, tak sme išli spať. Sobotné ráno bolo ešte docela v pohode a pozerali sme Galaxy Quest. Keď nám Jacob zase požičal notýsek, začali sme opäť moriť DDR pady. Niekedy v priebehu dňa som bol na Klenotkinej prednáške o zahraničných Conoch, ale v polovici som ju opustil, pretože to začalo byť dokola to isté. Potom sme si zahrali bojovku a hádajte čo? Vyhrali sme! Dostal som od Pastelky malovené vajíčko, ktoré je naprosto úžasné a doma mi ho zabavila máti (grrr $$:-/$$). Inak som zvedavý či budem v rámci SGCA (StarGate Command Academy) povýšený z Airmana na niečo lepšie. K večeru sme išli na večeru (dokonca sa to rýmuje $$:-i$$) do čínskej reštaurácie. Hmm, dobrota to bola. Po večeri sme sa chceli votrieť na Galavečer, ktorý mal byť akýmsi vyvrcholením SConu, ale bohužiaľ bolo plno už pri vchode a my sme chceli aj tak hopsať. Navzájom sme sa prekonávali v rekordoch a s Haďákom sme objavili geniálnu pesničku (Not Clay Henry), ktorá bola krátka a navyše sa v nej spieva "Gay Henry, gay Henry", čo nás pri spomienke na nebohého Henryho Chinaski (a.k.a. Kosha) veľmi veľmi veľmi pobavilo $$:-))$$. V nedeľu som hodlal navštíviť Jurovu prednášku o stavbe brány, ale prednáška sa nekonala, tak nám Jacob premietal musicvidejká. Potom sme sa jali "opraviť" našu 3. A a vyrazili sme na prednášku a premietanie Futuramy. Prednáška (našťastie) trvala iba 25 minút, pretože počúvať "Ale je moc fajn" a "Pustíme si žábu" dlhšiu dobu by mohlo mať neblahé účinky. Po Futurame sme išli zase k Číňankom na hamu a zase to bolo ňam ňam $$:-))$$. Nasledovala už iba prespievaná cesta domov (veľmi rád spievam, keď ma musí niekto počúvať) a aj keď sme s Taggartom v Blave trochu zablúdili (ja viem, hanba $$:-))$$), napokon som doma bol o plánovanej pol deviatej. Nuž a teraz ma ukrutne bolí celý človek z DDRka, ale chcel by som skákať znovu $$:-))$$.

3 komentáre:

  1. nikdy jsem si nemyslela, že vás to DDRko bude tak bavit :)) Vzájemné si kradení rekordů bylo taky super, ale příště si musíme dát bezpečnostní limit, abysme si náhodou neuhnali natržené svalstvo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Predstavte si ze by sme tam mali notebook na skakanie stale :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. DDrko nakažlivé je,
    měl by to vědět ten, kdo na něj vstupuje.
    Bude tančit hopsat dál,
    toho by se nenadál:o))

    Díky za prima nakažlivý zážitek:o)))

    OdpovedaťOdstrániť