sobota 18. augusta 2007

Polus City Center

Mám Coca-Cola pohár zadarmo!Som sa takto vybral do Polusu, že kúpim penové loptičky (dôvod sa dozviete v blognutí o Festivale Fantazie Speciál, alias modří vědí) a obal na papiere. Obal so želaným obrázkom nemali, ničmenej mali pirátov a Mickeho s Donaldom, tak to skonzultujem s cieľovou osobou, či by jej vyhovoval niektorý z týchto $$:-)$$. Loptičky som našiel úplne v pohode, ale čo som tiež našiel bolo štvrté rozšírenie Carcassonne, totiž Veža. Tak som ešte skočil do bankomatníku, vybral love, kúpil Vežu a po menších problémoch aj loptičky. Nemali na sebe totiž čiarový kód (a sledovať slečnu ako sa ho pokúša nájsť bolo nesmierne zábavné $$:-i$$) a nebolo mi uverené, že stoja 35,-, takže som musel počkať. A tých asi 5 ľudí za mnou tiež $$:-i$$. Nuž a potom som skočil do McD's. Pôvodne som chcel iba BigMac, ale povedal som si - vezmi to čert, kúpim si XL menu. Cha! Tento týždeň majú akciu, že k XL menu dávajú originálny Coca-cola pohár a na moje šťastie som dostal modrý (majú totiž aj červený a zelený). Proste super vec. Dokonca to prebilo aj tie neustávajúce pohľady okoloidúcich "Čo to má akože na hlave?". Dnes som to obzvlášť vyšperkoval gelom, to museli byť všetci úplne vo vytržení $$:-))$$. Ničmenej predpokladám, že o nejakých pár týždňov už ma uvidia všetci Bratislavčania, takže sa prestanú čudovať. Ibaže si zase zmením farbu, akože si ju fakt zmením $$:-))$$. No a pôvodne som si chcel pozrieť Supersize me, ale rozmyslel som si to a pozriem si, áno, hádate správne, Mean Girls. Už tretíkrát odkedy mám originálne DVD, čo je asi tak 9 mesiacov. G'night fellas.

3 komentáre:

  1. Jo, Mean Girls jsou fajn, jsou tam momenty, u kterých jsem fakt vybuchoval smíchem :-) A Lindsay Lohan tam taky nevypadá zle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Coca Colapohar z MCDonaldu mam aj ja. Ziskala ho sice moja mamina, ale mame ho doma... A tiez modryyy :-P

    OdpovedaťOdstrániť