streda 15. augusta 2007

Jimi The Blogger

Už tri roky vám do domácností prinášame zábavu!Dnes, vážení a milí čitatelia, sú to presne tri roky, čo funguje Jimi's Land (formerly known as Jimi's Life). Za tie tri roky sa tu udial kopec zmien, niektoré k lepšiemu, niektoré k horšiemu, ale dôležité je, že Jimi's Land nezahynul a žije tak ako za mlada, aj keď už nemá ten mladícky elán a entuziazmus. Spolu s blogom sa menil aj jeho tvorca, taktiež aj k lepšiemu aj k horšiemu a taktiež už postráda ten mladícky elán a entuziazmus. $$green$$Aký pán, taký pes.$$/font$$ Najzávažnejšia zmena v mojom živote bol asi Siemens, ktorý si po tých jedenástich mesiacoch stále neviem vynachváliť. Fakt som to potreboval a fakt mi to dobre padlo. Ďalšou super zmenou je ukončenie bakalárskeho štúdia na FEIke a prijatie na inžinierske štúdium tamtiež. Za tie tri roky som navýšil počet svojich priateľov a dovolím si povedať, že Jimi's Land má na tom svoj nemalý podiel. A niekde tam vonku striehne určite aj nejaká spriaznená duša, nechajme sa prekvapiť $$:-))$$. Zostaňte môjmu blogu verný aj naďalej, tak ako som verný ja vám. Všetko pre čitateľa™

6 komentárov:

  1. Závidím ti, že ti to vydrželo :-) Jen tak dál!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pane jo, tri roky, ty si teda vytrvalý *thumbs up* tak sa drž ďalších veeeeeľa rokov, nech máme čo čítať :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 3 roky? Fíha, tak to teda gratuluji. A teď ještě spočítej počet komentářů, počet článku, počet... prostě statistiku nějakou. :D Ať to má taky nějakou šťávu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem Jimik :) Len pekne tvor a pis aj dalej, nech mam co citat :P
    Mimochodom, miestami som mala pocit, ze citam ocovu rec na nejaku vyrocnu schodzu :DDD

    OdpovedaťOdstrániť