pondelok 27. augusta 2007

Ďalší týždeň za nami

fúú, to bola jazdaTakže v pondelok som sa stal bohatším o cennú skúsenosť, ako ste si sami mohli prečítať. Nuž, asi to teraz zase chvíľu potrvá, kým oslovím nejakú neznámu slečnu. Len dúfam, že to nebude ďalších 23 rokov. Lapiduch zošalel. Zo mňa - z najsebetrednejšej a vnútorne najarogantnejšej osoby sa začal stávať Dr. Phil. Asi sa mi konečne podarilo zabiť queeza. Vlastne sa vo mne včera hádali osobnosti, Dr. Džimovský sa na to iba pozeral, Jimi spal a queez ležal malilinkatý v kúte. Nakoniec prišiel mohutný Jimi, všetkých od seba oddelil, dal si čaj s Dr. Džimovským a preventívne nafackoval queezovi. Cez víkend mi asi tri, či štyri osoby napísali, že som bavič a že im dokážem vždy zdvihnúť náladu. I'm lovin' it. Cez víkend som si dal StarWars maratón, rovnako ako približne pred rokom. Myslím, že to budem opakovať každý rok, akurát by som veľmi rád zohnal záverečnú bitku Anakina s Obi-wanom v HD. Jo a skončilo to zase tak isto. A dnes ráno som zase videl Evu Neupauerovú, rovnako ako pred 11 mesiacmi a zase som sa jej neprihovoril $$:-i$$. Možno zajtra $$:-))$$.

2 komentáre:

  1. Tak my se o nadvládu nad tímhle tělem hádáme zatím jen dva. Někdy do toho kecá ten třetí, ale ten pak vždycky dostane nakládačku a je zticha. :D Ale je to paráda, když si můžeš vždycky s někým pokecat, ne? :))

    OdpovedaťOdstrániť