štvrtok 17. mája 2007

Wild Hogs

alias Divé svineNie som recenzent, tak nečakajte recenziu $$:-))$$. O čom tento film je, si iste radi prečítate na nejakom webe tomu určenom a ja sa s vami podelím o moje dojmy $$;-)$$. Film začal predstavením štyroch chlapov v strednom veku, každý v trochu inej sociálnej pozícii, každý so svojimi problémami, jeden dokonca s neposlušným hlasovým ovládaním svojho iMacu $$:-))$$. Film ani na moment nepoľavuje zo svojho nasadeného tempa (a ak áno, tak sú tie pauzy také nepodstatné, že som si žiadne nezapamätal), dokonca aj "pesničková vycpávka", čo je zostrih cikpáuz, je pomerne vtipná. A vôbec na celom filme som sa smial ako už dávno nie (no, možno na sobotnej oslave som sa smial viac, ale tomu sa proste nemôže vyrovnať žiadny film $$;-)$$). Aj keď sú dejové zvraty pomerne predvídateľné, občas sa objaví menšie, či väčšie prekvapenie, ktoré ste čakať nemohli. Či už je to Apple tetovanie, alebo plesknutie býka $$:-))$$. Ku koncu som si myslel, že Hollywood konečne dospel a ukáže nám niečo, čo sme ešte nevideli, t.j. nie až tak veľký happy end, ale v poslednej chvíli sa to zvrhlo, prišla dávna legenda divokého západu a všetkých zachránila $$:-)$$, no čo, nemôžeme chcieť všetko, ako povedal Janco. A na záver ešte jedna dobrá rada - až na plátne uvidíte meno režiséra, tak ešte neodchádzajte, nasleduje veľmi dobrá dokrútka $$;-)$$.

2 komentáre:

  1. Hlasový ovládání? To zní povědomě ... \"Hello, computer!!\" :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môžem ťa ubezpečiť, že tomu fešákovi vo filme sa stalo niečo ďaleko horšie ako týpkovi v IT Crowd :D

    OdpovedaťOdstrániť