štvrtok 10. mája 2007

Veľká vec!

Čítajte ďalej!Tak čo? Ste napätí na prasknutie? Čo, do pekla, môže byť tá veľká vec? Tak ešte chvíľu počkajte, hneď sa k tomu dostaneme. Ale predtým si povieme novinky z môjho sveta. V robote som dostal RQ s najvyššou prioritou, pritom išlo o najvyššiu prkotinu a opravil som to v mžiku (to, že zle, je vedľajšie $$:-i$$) a v princípe to nakoniec zostalo v takmer pôvodnom stave. Ale aspoň som na vlastné oči videl ten náš des vo funkčnom stave. Čosi nevídané. Že hrávam babylon5 online hru, som vám už vravel? Nie? Tak už to viete. Fajn... Veľká vec. Znie to ako... Veľká vec $$green$$a přitom je to taková pitomost$$/font$$. Jimi's Land (formerly known as Jimi's Life) sa práve dnes dožil 1000 dní! $$8-D$$ Mal aj lepšie aj slabšie chvíľky, taká klasická sínusoida. Posledné mesiace si drží stabilitu, okolo tých 40 návštev denne, pri v priemere dvoch článkoch za týždeň. Tento článok je napríklad 798. v poradí. Jednotlivé rubriky sú na tom nasledovne: Úvod - 1 čo mi na um prišlo - 89 Plán 10K - 37 Niečo o mne - 23 Technické novinky - 5 Spomienky - 16 Garfield - 53 Správy - 15 Deti Vekov - 39 Ti Špatní - 14 GateCon - 26 Dedinky - 29 Interaktívna Streda - 12 Zlé Veci - 4 Music - 5 Oslavy - 22 Jimi The... - 21 Filmy - 2 Funny - 3 a ten zvyšok, ktorý sa mi nechce počítať je v čo sa v mojom svete udialo, takže asi tak 382, čo je takmer 48% všetkých blogovín. Komentárov bolo zatiaľ 2272. Teraz by som vás mohol zahltiť hromadou nepodstatných štatistických čísiel, ale predpokladám, že som v tejto úchylke ojedinelý. Uvidíme sa opäť najneskôr o 1000 dní $$;-)$$. Ale veľmi pravdepodobne už skôr $$:-))$$.

4 komentáre:

  1. Gratulujeeeeeeeeeeem k takemu velkemu uspechu...Nech je tych dalsich 1000 dni este uspesnejsich !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ti přeji do další 1000 dnů, ať už se ti začnou dařit psát zajímavé články. :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. Gratulujem k prvej tisicdnovke ;) a prajem vela spokojnych citatelov a chuti aj nadalej pisat :)

    2. Si ma sklamal !!! Vies ako dlho sa tesim na brutalnu statisticku blogovinu s miniaturnym scrollbarom ? Podla mna si to odflakol.. :(
    .....Dufam, ze to nie je kvoli vcerajsej skuske.....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A to je tá ohlasovaná veľká vec? Blbosť

    OdpovedaťOdstrániť