streda 2. mája 2007

Byrokracia a'la FEI

a iné drobnostiByrokrati Aby ste mohli študovať na vysokej škole aj v ďalšom semestri, musíte sa zapísať. To je celkom logické a pochopiteľné. Čo je však už horšie pochopiteľné, musíte sa predregistrovať. Ale dobre, keby bol vymyslený nejaký fajn systém cez internet (akože vymyslený je, len nie je toho boha, čo by to na FEIke zaviedol), tak by som ani brvou nemihol. Internetový systém však nemáme, treba vyplniť papier. Ale dobre, aj keby to bol iba papier, zaškrtám predmety, odovzdám, 5 minút, pohoda. Ale ono nie. Papier si musíte vyzdvihnúť na PGO, ktoré má 6 stránkových hodín týždenne. Papier vyplníte, dáte podpísať šéfovi (v mojom prípade šéfke) diplomového projektu, nedaj bože, že máte aj tímový projekt (tiež treba dať podpísať šéfovi) a potom odovzdať. Ale pozor, nie na PGO, ale na sekretariáte VPRA. Akoby toho nebolo dosť, najprv nemali na PGO tlačivo a potom zase tajomníčka VPRA dala výpoveď (alebo s jej prístupom k študentom skôr dostala)... sranda veliká. Harry Potter a... Nejaký šikovník napísal siedmu časť Harryho Pottera a uverejnil ju skôr ako Rowlingová. No nenaštvalo by vás to? Mňa nie, pretože som si ju stiahol a veselo čítam. Veľmi dobré. Vynikajúce. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale možno lepšie ako originál. Ale ten si prečítam až o dva mesiace a tri týždne. Hokej V pondelok som bol v práci, plný elánu, že si budem prepisovať prednášky z PVS, z ktorého mám od dnes presne za týždeň písomku. Podarilo sa mi prepísať asi tri a pol prednášky a potom začal v rádiu hokej... takže tak $$:-))$$. Mobil Dnes ráno som pekne zakotvil na zastávke pri autobusovej stanici, odkiaľ mi chodí 21ka až k robote a taká slečna ma poprosila, či by som jej neotvoril mobil, lebo si potrebuje vymeniť SIMku. Neviem či to bola iba nejaká finta, alebo bola fakt taká nešikovná. Každopádne som jej ho otvoril, ona poďakovala a hotovo. Ale nebola ani moc pekná $$:-i$$.

2 komentáre:

  1. Jimiiii....slecna chcela nadviazat kontakt trosku originalnejsim sposobom ako kolko je hodin :P .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ona chcela, aby si tam nasiel jej cislo a zavolal jej :-D

    OdpovedaťOdstrániť