štvrtok 10. marca 2011

Blogy nezomreli

zomreli bloggeri.Ale nie, zase vás trochu mystifikujem. Je to nejakých... ty brďo... sedem rokov skoro, čo som začal blogovať. Prisámvačku, tak dlho je to. A toť začala blogovať aj priateľka. Ževraj X-tý pokus. Linku vám dávať nebudem, ešte by ste si náhodou niekedy prečítali niečo, čo nechcem aby ste si čítali. A čo že mám nové? Joj... vysavač mám nový. Taký ten malinký príručný bzučák. Vysávať vysáva, ale bohužiaľ len keď ho niekto drží. Taká nezanedbateľná nevýhoda. Boli sem s Miškou na Lord of the dance. Že super. Doporučujem. Aj vám vzadu, ktorí neradi odchádzate od kompu. Sakra, to už aj ja sa znižujem k tomu klišé - odháňať ľudí od počítačov? Zle, pekne si tam zostante a LOTD si stiahnite na DVD. Vonkajší svet nechajte mne. Bol som v Mekáči. Po 7 týždňoch. Chutí stále rovnako výborne, ale moje vlastné hambáče sú proste lepšie. Celozrnná žemla, mnou vlastnoručne osmahnuté fašírečky, omáčka zmixovaná mojou nešikovnou ľavou rukou... no dobrota. Začína sa nám otepľovať, takže čoskoro upotrebím sto evry čo mi dala mamina predčasne k narodeninám a kúpim si korčulky. Tzv. jednoradovky (in-line sa hrozne zle skloňuje, uznajte). Pozor, čítajte poriadne "jednoraDovky", nie "jednoraZovky". Mohli by vydržať 12 rokov ako tie predošlé. No a inak teda žijem, stále okolo 68 kilo, stále okolo 184 cm a stále veľké ego a ešte väčšie IQ. $$:P$$

2 komentáre:

  1. Taky jsem blb byl v mekáči, teď mám průjem, ach jo. A celozrná žemle? Může být dobrý, asi udělám. A nový vysavač si budu muset pořídit taky, ten starý je, no, vysavač.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejenom, že bloggeři nevymřeli, ale dokonce se rodí nová generace v čele se mnou a Míšou! :D

    OdpovedaťOdstrániť