pondelok 21. marca 2011

Oživujeme

...Pôvodne som vás chcel trápiť mojimi genuine myšlienkami na tému zbytočnosť. Ale po napísaní 4 riadkov som si to rozmyslel. Nie že by mi vadilo vás trápiť, ale trápil som pri tom aj seba a to už mi sakra vadí. A tak oživujem blog len tak, z vody. Boli sme s Miškou v kine - Rango. Pekný film. Animovaný. Trošku iný, pretože si robí srandu z westernov. A taký som snáď ešte nevidel. Inak sme videli aj komplet Twilight (počas trojky som stále rozmýšľal, či už som to videl, alebo nie, tak sú si tie filmy podobné) a k tomu ako bonus Tangled (pekná rozprávočka) a Tron (pekná sci-fi rozprávočka). V piatok si odskočím na Slovensko, aby som navštívil poštu, vyžral rodičov a vypadol zase naspäť a v nedeľu navštívim Prahu. A prečo som tento článok zaradil do $$green$$čo mi na um prišlo$$/font$$? Hmm... nejaký dôvod by som tomu mohol dať... Takže zbytočnosti. Ale nie, trapošina. Proste nejaké veci sú zbytočné a iné nie sú. A niekto iný to vidí úplne opačne. Ale iba ja mám pravdu, lebo som šéf a hotovo. Zase sa, do prdele, ochladilo. Akože už fakt stačilo, kurňa. Dneska ráno že nula stupňov. No to si zo mňa tá planéta robí prču. Takže pekne šup na 22-27 a hotovo. Ok, asi stačilo týchto náhodných myšlienok, nechcem aby niekto z mojich posledný piatich verných čitateľov dostal záchvat. Howgh.

5 komentárov: