štvrtok 17. marca 2011

Tento rok namiesto dovolenky zuby

Mal som byť zubár :-/Po necelom roku som sa konečne zase dostal k zubárovi. Výsledok je očakávaný, pol huby v prdeli. Nie doslova. Amalgánové výplne staré a nedoliehajúce, osmičky totálne na hovno. Je mi jasné, že zubár si trošku prihrieva svoju polievočku, ale zase mi to všetko pekne vysvetlil, takže by sa mi aj dalo veriť. Za vstupnú prehliadku som vyplazil litrík, za dentálnu hygienu budúci týždeň vyplazím rovno 12 stoviek a za jednu menšiu plombičku týžden potom dám zase okolo tisícky. To sú tie menšie výdavky. Moja povestná šestka vľavo dole je totiž už pár rokov po smrti (amen) a je to poznať, takže sa budú meniť kanáliky. Keďže sú štyri, tak to bude tak 5 papierov. No a keďže je rozbitá aj na povrchu, tak sa na ňu nasadí korunka, to je 7 papierov. No a všetko sa to bude robiť v anestéze, to sú tuším 3 papiere, ak sa dobre pamätám. Ale vďaka anestéze sa nebudem pamätať na zákrok, čo je fajn. Okrem toho mám ešte 5 malých plombičiek, takže ďalších cca 5 klackov. $$violet$$Sečteno a podtrženo$$/font$$ to máme tak 20-25 tisíc. Ale tak ono sa to rozloží na (odhadujem) 3-4 mesiace, takže to tak "nezabolí" ako keby som to musel vycálovať naraz. Vo vzduchu ešte visia osmičky, ktoré narástli hlúpo (ale nie až tak ako iným ľuďom) a mali by ísť von. Ale to ešte nie je isté, takže to zatiaľ necháme tak. Inak sa dnes teším konečne do kina, ktoré sme s Mišinkou museli odložiť kvôli mojej mierne zvýšenej teplote (že rovných 39°C) a zajtra ma čaká bowling. V pondelok zase, ale ten už bude firemný. Včera sme s láskou skladali lego, ale najlepšie sú na tom tie "kecy" okolo. "A toto je tá a tá a robí to a to" a tak... cool stuff $$:-))$$. A vôbec najlepšie je, až bude mazlinka zase spať u mňa, pretože samému je v noci smutno $$:-($$.

4 komentáre:

  1. Co by za těch peněz bylo košil a triček xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nebylo by lepsi si najist nejakeho levnejsiho doktora...tyhle ceny se mi zdaj na pardubice celkem hodne...bych odhladovala nejaky hyper super stredisko v praze a ne v pcich...treba me naposled vysla korunka na 2000...ok je to cca asi tri roky zpet, ale stejne...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto su fakt blavacke ceny. Skus pozriet ineho. Ak bude len o 20% lacnejsi pri takej sume to je uz dost peniazkov.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jak je mozny ze to jsou takovy palky? protoze mas ZP na Slovensku nebo jak? ja jsem u zubare nikdy nic neplatila a to uz mi delali nejruznejsi veci...

    OdpovedaťOdstrániť