piatok 25. marca 2011

Tak často ako kalendár

má 30. február!Od včerajšieho podvečera mi v hlave znela pesnička od Iné Kafe, ktorú som doteraz bral len ako štandardnú neo-punkovo popovú "vypalovačku". Iste, vždy ma fascinoval nápad použiť neexistujúci dátum ako inšpiráciu pre pesničku, ale viac som tomu nevenoval. Až dnes ma to proste pohltilo. Ale nebojte, za dve-tri hodinky to bude zase fuč $$:-))$$. Včera ráno som bol zase na zuboch. Konkrétne na dentálnej hygiene. Dobre som si pokecal s pani... tyjo, ani neviem či doktorkou, a ona mi za odmenu (1190,- kč) odstránila zubného kameňa za dva fúriky a povedala čo robiť, aby som ho zase nedostal (už teraz je mi jasné, že to nebude fungovať, pretože mám proste tvrdé sliny, fakt, prisám vačku!). Pieskovanie zubov vám nedoporučujem, je to pocit ako keby vám do ústnej dutiny niekto striekal piesok... wait... ahááá! $$:-))$$. Cez deň robota, nič zaujímavé, až na jednu vec a tou je to, čo ma vždy baví - meranie času a optimalizácia. To je proste tak úžasná vec, pretože to v sebe spája programovanie, štatistiku a vôbec čísla a... uáááá! $$8-D$$. K večeru ma čakalo tretie kolo firemnej bowlingovej ligy. Druhého som sa neúčastnil, pretože bolo zrovna na valentína, takže... chápete... anyway, včera večer som si pekne vylepšil priemer výkonmi 117 a nejakých tuším 87, boli aj dva slabšie (ak si dobre pamätám 77 a 75), ale každopádne mi to padalo mnohokrát lepšie ako toť nedávno minulý piatok, kedy som nahádzal v jednej hre 26 a z toho jeden hod bol strike myslím $$:-))$$. Tak ja idem ďalej snívať o svete, v ktorom má február 30 dní a popritom ešte skúsim niečo dorobiť. So long, fellas!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára