streda 2. februára 2011

Z tohto déja vu mávam mráz

Aj na tele, aj na duši...V názve a perexe som si zľahka zaspomínal na Inékafe, ktoré opäť začína drtiť česko-slovenskú hudobnú scénu a je to tak dobre, pretože myslím, že ešte majú "svetu" čo ponúknuť. Hlavne ak na to pôjdu tak, ako chcú, to jest pomaly. Ale prečo som zaspomínal na Inékafe? Sám neviem. Možno preto, že pred chvíľou som čítal článok o ich prebiehajúcom turné a pustil som si zo dve ich novšie pesničky. A možno to s tým vôbec nesúviselo. A čo teda môj život? Taktiež také malé déja vu. Mám super job (~ ako v Siemense), ktorý je nárazový (občas nával, občas pohoda) a celkovo sa mi žije moc dobre. Samozrejme, ku všetkým $$violet$$ups$$/font$$ existujú aj $$green$$downs$$/font$$. Ako je napríklad odovzdávanie prenajatého bytu. Hlavne ak majiteľom toho bytu je nižšia forma života. Ale veľmi podstatným upom je, že už 87 dní mám vynikajúcu priateľku, s ktorou si rozumiem a na ktorú sa rád pozerám $$:-)$$. Dokonca to vyzerá, že po 7 mesiacoch utrácania (to máte sodastream sem, sendvičovač tam, projektor hentam a konto sa tenčí ani neviete ako) by som mohol zase šetriť. Mojim snom je mať zhruba do desať rokov nízkoenergetický dom s nejakým tým solárnym panelíkom, tepelným čerpadlom a anglickým trávnikom. A to všetko dostupné mhdčkou od centra Pardubíc. Tak mi držte palce a žite v mieri $$;-)$$

1 komentár: