streda 27. októbra 2010

Záverečná

a už je to tu...Nie, vážení, nekončím s blogovaním. Ono... ako sa dá skončiť s niečím čo nerobím už dva roky? $$:-i$$. Ale o inom som chcel... Sú to cca tri mesiace čo som sa odsťahoval od rodičov. Pre niekoho možno veľký skok, pre niekoho malý krok, každopádne ide o lifechanging udalosť. Presťahoval som sa do Pardubíc. Nebudem hovoriť, že natrvalo, keďže nič nie je natrvalo. Možno za dva roky skončím v New Yorku. A možno ma nájdu v kontajneri. Zatiaľ sa mi môj nový život páči, stále je čo robiť a nie je nič lepšie, než starať sa len sám o seba. Nemať za nikoho zodpovednosť a nebyť pre nikoho zodpovednosťou. V robote je to fajn, platia lepšie ako v Microstepe a zhruba rovnako ako v Siemense (ok, je to viac, ale zase v Siemense som skončil pred rokom a pol). Programovanie je stále rovnaký adrenalín, keď človek nestíha termíny, myslí si, že pozajtra dostane "držkovú" od šéfa a potom behom polhodiny príde na riešenie, zaverzuje, odovzdá... a dostane ďalšie 4 úlohy. Kúpil som si sodastream. Ak si pamätáte staré sifónové fľaše na bombičky, tak toto je skoro to isté. Ale krajšie. V každom prípade šetrím prírodu nepoužívaním pet fliaš. A nemusím žiadne nosiť. Žeriem ako o život ale nepribral som. Mekáč sem, mekáč tam, na obed "U čápa" také porcie, že sa im môže rovnať len NBSka, do ktorej som chodil z Microstepu. Ale viac cvičím, ZuSka má rotopéd, roller a tyč v zárubni, tak jej tie zariadenia občas trochu ničím. Dokonca som bol aj na jumpingu (a stále nevylučujem, že tam pôjdem znovu $$:-))$$). Začal som sa učiť tancovať, aby som mohol chodiť na plesy... Tak snáď už nejaký bude. A tak mám... taký plán... $$;-)$$

4 komentáre:

  1. k nové životní etapě a ať se dál daří! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som sa zlakol, ze si skoncil.....reku ze FB je teraz tvoj blog. Ale nastastie nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A kde se učíš tančit? :-) Plesy začnou později, ale pak je jich spouuusta.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mno, učím... učí ma ZuSka, ktorá má tančečné a pokračovačky a niekoľko (desiatok) plesov za sebou, ale zatiaľ sme nemali moc času na to :-)

    OdpovedaťOdstrániť