pondelok 8. marca 2010

Black Café a BravčoPárty

ľudia, ja maľujem!Pôvodne som tento víkend mal ísť do Prahy na výročák, ale, povedzme si úprimne, moc lákadiel tam pre mňa nebolo. Pražská vetva SGC nepatrí medzi mojich obľúbencov, aj keď s nimi rád pokecám na FF(S), prípadne si zahrám nejaké hry. Takže keď Zuzka na fóre oznámila, že majú prebytočné bravčové zo silvestra a bude robiť guláš, bola moja voľba jasná $$:-))$$. Zároveň Tomáš zorganizoval pokec v Black Café na piatok, tak som mal o program postarané. BravčoPárty sa vydarila, opäť sme sa dobre zasmiali na Zuzkinom "trpasličom" zajacovi Ňusinke a rovnako dobre aj na TV Óčko $$:-)$$. Guláš bol ňami (ok, gulášová polievka, lebo zemiaky sa odmietli rozvariť :D ). Alkohol tiekol potokom (na moje pomery $$;-)$$) a tak po troch drinkoch v piatok (Sex on the beach, Tequilla Sunrise, High Society) som spracoval aj sobotné 4dcl prezidenta Jelzina a ešte dve decky vínka na koštovku od Dupiho - Tramín červený. Nuž, cesta späť bola megafunny - ušla nám električka, tak sme bežali na bus, ktorý následne tiež utiekol, tak sme sa prešli. Hororový výlet za všetky prachy $$:-))$$, štekajúce psy, zrkadlový plot, no proste parádička $$:-))$$. Nuž a čo mám nové... stále robím tam, kde robím. Stále som závislý na facebooku a refreshujem ako drak aj keď viem, že sa tam nič nedeje. Začal som chodiť (to je trochu silné slovo, lebo som tam bol raz) na výtvarný kurz... Inak okrem víkendových akcií mi sobotu a nedeľu ešte zabrali filmy - videl som päť. Náročnejšie v sobotu - District 9 (moc dobré), Inglourious Basterds (podarené), vystriedali nedeľné ľahké - BrideWars (hm, neurazí), Confessions of Shopaholic (pobaví) a Ugly Truth (rozosmeje a vzdelá). Medzičasom som navštívil ďalší ples, bol o trochu lepší ako ten Regin, ale stále to nebolo ono, lebo ani tu na nás hostiteľka nemala moc času $$:-)$$. Takže si vravím, že do tretice všetko dobré a že Jogi snáď nesklame, na jej ples totiž idem v sobotu $$:-))$$. Takže zase za pár mesiacov dovidenia, priatelia $$;-)$$

3 komentáre:

  1. nazdar! pobavila som sa na posledných 5-tich blogoch :-) Ešteže tak málo píšeš, lebo nestíham čítať...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ty drinky v pátek ti strašlivě závidím :-) Mňááám.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sice nie som zavisly na Facebook-u, ale hned ta idem poziadat o pridanie do priatelov.

    OdpovedaťOdstrániť