nedeľa 31. januára 2010

Havana

sánkovačka a korčule :-)Keď som niekedy v utorok (alebo pondelok?) kontroloval RSS čítačku, tak som nečakal, že tam budú až štyri akcie, ktorých by som sa mohol zúčastniť. A veru že boli $$:-))$$. Najprv Havana v piatok na oslavu čerstvých inžinierskych titulov a jedných narodenín, potom korčulovanie v Avione v sobotu poobede a napokon nedeľné divadlo, na ktoré sa ešte len chystám. Napokon som sa vo štvrtok (asi) prihlásil aj na dopoludňajšiu sobotnú sánkovačku. Oslava v Havane začínala trochu neskôr, pretože ako to už v takýchto podnikoch chodí, živo tam začína byť až okolo desiatej. Objednal som si Sex s kapitánom (nebojte, je to len drink, ale moc dobrý $$:-))$$), ktorý mi napokon vydržal celý večer (a časť noci $$:P$$). Spočiatku hrali iba nejaké "domáce" hispánske fláky, často rozťahané aj na desať minút, ale potom pribudli aj zaujímavé remixy známych hitov od Glorie Estefan, či Enrique Iglesiasa. Škoda, že sme boli na chodbe k záchodom, pretože sa tam neustále niekto pretláčal, takže naše tanečné kreácie dostávali trochu zabrať $$:-))$$. Bolo tam aj zopár lovkíň, škoda že s vekovým priemerom 30+. Najviac ma však štvali hispánsky a černošský borci (nič proti ich rasám, ale iné jednotné pomenovanie pre nich nemám), ktorí suverénne pricupitali k nejakej dievčine a hneď ju začali oblápať $$:-)$$. Som pomerne liberálny, ale čo je moc, to je moc $$:-))$$. Tak sme potom s ostatnými chalanmi robili hradbu, aby si na naše slečny moc nedovoľovali $$:-))$$. Odišiel som odtiaľ okolo jednej ráno aby som stihol nočák a bol o druhej doma, čo sa mi aj podarilo. V sobotu ráno sme totiž išli na Kolibu vyskúšať šmykľavosť snehu. A bolo to dobré. Síce sme s Majom dorazili o niečo neskôr ako bol pôvodný plán, ale vôbec to neubralo na zábavnosti. Nebolo tam moc plno, takže som na sánkach či boboch nikoho nezrazil, ale nebola tam núdza ani o zábavné sledovanie ostatných. Najlepšie bolo ísť na saniach s Katkou cez obrovské bubny a jačať "áááá!" $$:-))$$. Neprekonateľné... ale teraz už by ten sneh mohol zmiznúť $$:-i$$. Napokon sme aj postavili dvoch snehuliakov, prasa a bordelmamu. Fakt kvalitné diela, máloktorý okoloidúci o ne pohľadom nezavadil $$:-))$$ Nuž a potom som dorazil domov, najedol sa a mohol hneď vyraziť do Avionu, kde pre nás mala Ivka pripravené free vstupenky na klzisko. Ušetrené euro vždy dobre padne. Najprv bol problém s požičaním korčúl, pretože nemali veľký rozsah veľkostí. Takže som skončil s 39kami, ktoré mi pochopiteľne boli malé, ale švárny chlap ako ja znesie aj horšie veci $$:-))$$. Hodinku sme pokorčuľovali a zrovna keď sme skončili, tak zmenili smer, dilinovia $$:-))$$. Medzitým samozrejme bola pauza na úpravu ľadu, ktorá samozrejme ľad moc neupravila. Hrbolatý až hrôza... ale neva, na to naše lamenie to stačilo $$:-))$$. Takže keď sa chce, tak aj v Bratislave sa dá zažiť fun víkend $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára