nedeľa 10. januára 2010

Silvestrovská AfterParty

Lány na Důlku reloadedTo sa takto jedného krásneho dňa (bola to myslím streda) bavila na FB Cíťa s Míšou, že by si mohli cez víkend spraviť dámsku jazdu. A nebol by som to ja, kto by sa na takúto akciu nenavtíral. Nakoniec boli pozvaní aj Petroit, Grejvi a Jogi a párty mohla začať. Vlastne nemohla, pretože sneh spôsobil, že vlaky tak trochu štrajkovali. Tak som vo vlaku aspoň trochu (ak sa za trochu dá pokladať asi 10 viet) pokecal s jednou celkom milou babenou a prečítal som dve kapitoly Honu na ponorku (jedna mi ešte furt zostáva). Grejviho vlak nešiel pravdepodobne vôbec, tak skončil v tom mojom. Do Pardubíc sme teda dorazili s malým (= veľkým) meškaním a tým pádom sme nemohli ísť s ostatnými na čínu. Namiesto toho sme išli do hypernovy, kde bola slovenská pokladníčka, s ktorou sme pokecali $$:-))$$. Potom sme išli naspäť na vlakovú stanicu, kde sme v automate kúpili lístky na autobus (prečo v piatok večer zatvárajú trafiku pred deviatou... to nepochopím). A šup naspäť do Hypky (áno, viem, že je to Albert Hypermarket, ale pre mňa to bude Hypernova forever, so deal with it (Korchy $$:-i$$)). Za chvíľu dorazili aj ostatní štyria účastníci, tak sme sa zvítali, kecali, prešli na autobusovú zastávku a kecali... a kecali sme aj cestou autobusom a cestou z autobusovej zastávky k Cíte $$:-))$$. Ale tam sme to rozbehli - pustila sa muzika, nalial sa alkohol a smažili sme. Teda ja a Cíťa $$:-))$$. Potom sme fotili emo a všelijaké iné fotky (budú aj na Lapiduchu, aj na Facebooku...) a keď Jogi na youtube pustila ňam ňam Bobík, musel som si to zatancovať a ona to musela točiť na foťák... dúfam, že to nikto nikdy neuvidí (actually, dúfam v opak, pretože som exhibicionist freak, ale pššt!). Keď sme sa uložili k spánku, tak nám Grejvi povedal rozprávku o Červenej čiapočke... teda, tá moja, čo som písal pre Regí bola lepšia $$:-i$$. A Míša furt nechcela spať, tak kecala a šťuchala do Grejviho so slovom "Nespi!" $$:-))$$. My s Jogi sme ležali na nádore (resp. ja som bol na nádore ilegální velikosti a ona vedľa), ale pretože nebola tá matrac moc nafúkaná, tak to ani nebolo cítiť. Akurát Jogi sa sťažovala, že má zadok na zemi $$:-))$$. No a ráno... ráno sme jedli úplne úžasný koláč od Cítinej mamy a potom sme... idlili $$:-))$$. Potom bolo pečené kura a nasledovala cesta domov. Kupodivu vlak meškal len 20-25 minút, takže pohodička. A doma som ešte naládoval mega porciu koložvárskej kapusty a zalomil do postele. Ergo ďalší z dní, kedy som nezapol počítač! A to, že mám internet na mobile je úplne vedľajšie a nijak to s tým nesúvisí $$:-i$$.

3 komentáre: