streda 30. decembra 2009

Bilancujeme 2009

Neviem si predstaviť horší a zároveň lepší rokZačalo to pekne, so Zuzankou a partičkou na Nový Rok. Zase sme pálili rachejtle, zase som to točil na kameru. Január bol v znamení môjho vzťahu s galbi. Chodil som do Brna ako na klavír a užíval som si života. Moje pôsobenie v Siemense sa nezadržateľne blížilo ku koncu a školu som flákal ako nikdy. Bol výročák, čo znamenalo Prahu a awesome zábavu. Trochu mi dojem kazilo slintanie Petroita a Grejviho nad Amandou Tapping, ale nie je to nič, čo by som neprežil $$:-))$$. S galbi to začalo škrípať, pretože... jimiho syndróm. Tí, čo vedia tak vedia a tí ostatní to nepochopia. Február. Vo februári sa posralo neskutočné kvantum vecí. S Grejvim sme s veľkou slávou navštívili ABBA the Show v Ostrave, následne bol veľmi sklamaný Valentín a pár dní na to rozchod cez ICQ. Smutné $$:-)$$. V marci bola prvá GrejviPárty a SCon. To vám bola taká neskutočná sranda, až to bolelo $$:-))$$. V marci som taktiež pateticky lovil slečny na internetovej zoznamke. S jednou som bol dvakrát na rande, ale nič som nepocítil, takže sme sa dohodli, že to pokračovať nebude. Sranda je, že doteraz ju mám na facebooku. Na druhú stranu sa mi ozvala Iveta, úplne úžasná babena, s ktorou to pokračovalo... prečítate si, že ako. Apríl... v apríli som bol nezamestnaný. Nezamestnaný, bohatý, slobodný a... smutný. Ale bola druhá GP a tam to bolo nečakane super. Zatancovali sme si, popili sme čo-to, zaspievali si, zasmiali sme sa. Jeden z najlepších večerov môjho života. Úprimne. V máji som bol napríklad s Miniel a Taggartom na Wolverinovi v Bratislave v kine. Awesome! Nie kvôli wolverinovi $$:-))$$. A taktiež som bol na Star Treku v Pardubiciach. Awesome too! S Ivetou sme si pravidelne písali a napokon sme sa aj stretli. Bolo to milé, ale kamarátske (na jej želanie $$;-)$$). Jún... áno, mal som narodeniny. 25. Zlá vec, začínajú ma bolieť kĺby, mám pocit, že mi rastú žalúdočné vredy a vôbec mi nie je tak dobre ako kedysi $$:-))$$. V Júli toho bolo viac, FFko... hm.. čo na to povedať. Až na to, že som si zatancoval s Regí (a obecne sa s ňou spoznal) to bolo veľmi priemerné. Aspoň sa mi tak marí. Počas FFka sme si s Ivetou smskovali, ale po návrate som jej napísal, že by bolo fajn, keby náš vzťah postúpil na vyšší level... čo vyústilo v jej poďakovanie za pekné časi a rozlúčku. Nechápem ženy. Ale bol aj Hostýn a Jogine narodeniny a stanovačka a super! $$:-)$$. Stanovačka sa pretavila do augusta, kedy bol zároveň aj Balatón a Phoebena chata a KISS... no proste akcií kopec. Najväčší. Toto leto forever, už nikdy nebude také dobré $$;-)$$. Koniec augusta bol v znamení hľadania si zamestnania. Ako to dopadlo už viete $$;-)$$. No a odkedy som pracoval už nebolo nič také ružové. Všetko vyšedlo. Iste, stále jazdím na srazy, stále kecám cez internet s úžasnými ľuďmi, ale tá perspektíva... sa stráca. Čím ďalej tým viac sa mi stáva, že mám problém si spomenúť na niečo, kvôli čomu sa mi oplatí žiť. Jasné, to preháňam, ale ja sa potrebujem tešiť a to sa posledné týždne moc nedeje. Takže zvyšok roka ani nebudem popisovať jednotlivo. Boli sme s Grejvim v Olomouci navštíviť holky, zapísal som sa v knižnici a čítam, pretože je to lepšie ako neustále čumieť na ICQ, či mi napíše tá, ktorú... ktorú čo vlastne? Sám neviem. No a teraz sedím sám v premrznutej kancelárii a zberám sa pomaly domov. Zajtra budem v Pardubiciach s tými, ktorých milujem a zabudnem na to, že svet nemám rád. Aspoň na pár hodín. So long, friends $$:-)$$

6 komentárov:

  1. Super zhrnutie. Ako tak citam, tak si mal jednoducho super rok, kopec zmien, vobec si sa nenudil a to je podla mna dobre.

    A zo zivota si treba spravil jednu velku prdel inac si on spravi prdel z teba.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaktoze sem si nevsiml, ze si po cas FF smskujes? :D Ty jeden kulisaku! :D Ale jinak fajnove natukane, bro :-)
    A head up! Jsi bohaty, jsi svobodny, jsi awesome...z cehoz plyne...PARTY TIME! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jimi, moc pěkné shrnutí roku :) Přeju ti, ať si zítřek s kamarády užiješ co nejvíc (a zapíšeš ho na seznam nejlepších dnů letošního roku :) a do nového roku, aby se ti do života vrátilo víc barev :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A co takový listopad a krásná prohra v dostihách?:-)
    Pěkně jsi to ale shrnul, bych potřebovala tvoje nadání vystihnout v málo větách celý rok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jimíku, ty jeden filuto! Pěkně jsi to napsal. Doufám, že rok 2010 se ti bude líbit víc, než tento, a i když to tak možná nebude v akcích, na které pojedeš, tak by to tak mohlo být s nějakou slečnou.
    Užij si párty se super lidičkama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekne zhrnute Jimik, od piatku si pridaj trosku optimizmu a slniecka do zivota a o rok budes snad zhrnat este krajsie, snad aj s nejakou slecnou :)

    OdpovedaťOdstrániť