pondelok 28. decembra 2009

Roky plynú

a my starneme.Ak ste si mysleli, že ste sa ma zbavili, tak vás musím sklamať $$:-))$$. Je pravda, že už neblogujem tak ako za mladi, ale po piatich rokoch to zvláda málokto. Aj Radek Hulán párkrát s blogovaním sekol (a potom zase začal, pretože nemá žiadne zásady). Ničmenej, bolo mi jemne naznačené, že by som zase mohol plácnuť pár riadkov do sveta. Budiž. Stále pracujem v MalomKroku, s tým, že sa mi tam páči len tak plus/mínus (U mŕtveho Nemca bolo ďaleko lepšie $$:-($$) a aj tá pláca je slabšia. Ale možno je to krízou. Ničmenej, možno viete, že sa chcem za cca rok a pol sťahovať do Brna. Pevne dúfam, že si to nerozmyslím a fakt tam pôjdem. Bratislava už zrejme vyčerpala svoje možnosti a nemá mi viac čo ponúknuť. Jediné, čo by mohlo zmeniť moje rozhodnutie je osoba nosiaca len XX chromozómy. A to pekne zakrivené. Inak som zapozeraný do jednej veľmi peknej 18ky, ktorá býva veľmi ďaleko. Veď prečo by som menil zabehaný systém - zoznámim sa s kočkou zďaleka, kecáme, kecáme, ja jej poviem, že sa mi páči, ona sa na mňa vykašle. Scenár, ktorý je overený dlhoročnými skúsenosťami. Tejto som to zatiaľ nepovedal, lebo som si povedal, že je na čase vymeniť scenáristu. Čo ďalej... na Silvestra sa chcem opiť. Čo by nebolo nič zvláštneho, keďže podobný plán má 5 miliónov Slovákov (batoľatá nevynímajúc), lenže tu ide o mňa a to už nie je len tak. A prečo sa chcem opiť? Because I can! $$:-))$$. Jáj, ešte späť k práci, dnes ma šéf poslal domov, že to čo tam robím ( = nič), môžem robiť aj doma. A má pravdu! Takže tam nejdem ani zajtra... najbližšie až v stredu a vo štvrtok si dám zase voraz. It's good to be king. Inak by som si zatancoval... čo sa mi splní 15.1. pretože idem na ples. Aj keď dve slečny, z tých, ktoré tam majú byť, povedali, že tancovať nebudú, tak si myslím, že ich ukecám. A majú aj milú maminu, ktorú možno tiež ukecám $$:-))$$. Tak... to je odo mňa všetko. Zase za pár mesiacov $$;-)$$

3 komentáre:

  1. Ake mile prekvapenie, zas mam co citat :) A opit sa mozes na Silvestra aj hocikedy inokedy oficialne uz peknych par rokov a neoficialne este viac.. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné, pekné, najmä časť o chromozómoch :-) musím ťa častejšie otravovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a nejvetsi zklamani Silvestra ze se neopijes s nama :( 30 druhu koktejlu!!! :(

    OdpovedaťOdstrániť