štvrtok 8. októbra 2009

Prvý z MaléhoKroku

ale asi nie posledný...Je to tak, píšem vám prvý blog z novej práce. Pretože úroveň nudy dosiahla výšiny. Inak sa v mojom svete nič tak prevratné neudialo. Stále som profesionálny programátor (akokoľvek smiešne mi to znie), stále som single (akokoľvek pateticky mi to znie) a stále som pako (akokoľvek... k tomuto vlastne nemám čo dodať $$:-))$$) V práci je to fajn. Robota ma baví (keď nejaká je), ževraj budem upravovať jadro unixu (áno, môžete sa smiať). Ja, microsofťák telom i dušou budem platený za vylepšovanie unixu. No fuj! Ale koho chleba ješ, toho unix upravuj... Kolektív je fajn, mladý chalani prevažne. Preto iba fajn a nie super. Super by boli mladé baby... ale človek si nevyberie. Proste, čo sa týka opačného pohlavia mám fakt blbý job. Mal som byť zdravotná sestra $$:-/$$. Mno... asi si ešte pamätáte, že mám neter. No... tak furt ju mám $$:-)$$. Má 28 mesiacov (zajtra), veľa rozpráva a ešte viac vyvádza blbosti. Proste dieťa $$:-))$$. Erm... ok, to je z mojej strany všetko. Good day and goodbye $$:-)$$.

4 komentáre:

  1. Bys nebyl zdravotní sestra, ale zdravotní brácha :-) Měl jsi být doktor, Jimíku, ten je ještě lepší ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hehe...ten Unix pobavil. A vis co je pateticke? :D Ze ja abych se vyhnul uceni, tak sel radeji cist tvuj blog :D Shame on me! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. styď se :D jako opravdu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stydim :-( :D ... Neee...delam si prdel, nestydim! :D

    OdpovedaťOdstrániť