streda 11. marca 2009

Cíťa už má 21 rokov!

Gratulujeme!Ešte za dávnych čias, keď bol v Bratislave sneh a ja som bol v Brne na sraze, vyrukovala Cíťa s tým, že sa blížia jej narodeniny (ako by som si to nepamätal $$:-i$$) a že teda oslávime. Petroit si uvedomil, že z BA to mám do Pardubíc trochu ďaleko, tak mi navrhol, že by som prišiel už v piatok večer do HK. A ja som túto ponuku rozšíril o Grejviho a Hanku, tak sme si spravili malý súkromný filmový klub. Filmošky boli dobré - Horší než smrt a Zohan. Dve výborné komédie. Pričom Horší než smrt hodláme zneužiť do nášho pripravovaného filmíku s kódovým názvom Ungodly hour. Keď sa piatok skončil, začala sobota. To už sú také zákonitosti vesmíru a času. V sobotu sme išli spať a následne sme vstávali. Hanku napadlo, že by bolo fajn skočiť na spiaceho Petroita a Citronádu a ja som to zrealizoval. Nemali ma potom radi, ale čo už, nemusím byť vždy najobľúbenejší v miestnosti (ok, musím, ale pššt!). Dali sme si párky a čajík a ktoviečo a potom sme... hm... čumeli na Sanctuary, ktoré sme doplnili o Big Bang Theory. A už sa išlo do Pardubíc. Tam sme nejaký čas pobudli v Hypernove a potom vypadli do Garáže, kde už sa konala samotná oslava. Oslávenkyňu sme patrične odarili a ogratulovali. K tomu sa pridali miešané drinky, pizza, stolný futbal (hell yeah! $$:-))$$). A všeobecný radostný pokec. Keď sa oslava k večeru rozpadla, naša partička zamierila do Citrónova, ktorý sídli v Pardubiciach - O(d)počinku $$:-))$$. Tam sme pokračovali v načatom TBBT maratóne, ktorý skončil niekedy o jednej? O druhej? Proste v noci. V nedeľu sme raňajkovali Cítinu tortu v tvare citrónu. Potom sme pozerali v telke Farscape/Stargate a napokon sme hrali žolíka. S obedom sa náš čas chýlil ku koncu, tak sme sa so zamilovancami rozlúčili my traja cestovatelia a vláčikom sme sa doviezli až domov. Niekto do Brna, niekto do Blavy $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára