pondelok 30. marca 2009

Ako sme sconali

SCon 2009V hlave som si plánoval ako pekne nadviažem na nadpis tým, že napíšem, že som si dovolil použiť rovnakú slovnú hračku ako pred rokom a ono houby. Pred rokom som totiž článok o SCone pomenoval "Ako sme hopsali", alebo nejak tak podobne, takže nadviazanie sa nekoná. Každopádne úvod bol veľmi podobný - Tagg pre mňa prišiel autom a v Brne sme pribalili Miniel. Ale rozdiel bol v tom, že sme viezli ešte Grejviho, takže som sa trochu prešiel po Brne až som napokon zakotvil vo Vaňkovke, kde som čumel na Žanete na Priateľov. S Grejvim sme sa dotrepali k Miniel, kde nás čakalo milé prekvapenie v podobe galbi a Hanky. Pôvodne totiž mala galbovka v škole končiť až o tretej, ale odpadla im chémia, takže sme ju mohli vziať a aj sme ju vzali. Trochu sme sa vzadu potlačili, ale vôbec to neubralo na výhodách auta. Muzička hrala dobrá, aj keď mladší účastníci zájazdu zľahka protestovali počúvaním Divokého Billa a Troch sestier z prehrávaču. Keď sme do Práglu dorazili, tak trieda už bola obsadená Pardubicko-Královehradeckou trojicou Jogi, Petroit a Korchy. My sme sa k nim s vďakou prifarili a ... a tu moja pamäť kolabuje, pretože... a, už naskočila - potom sme boli na Petroitovej a Korchyho prednáške o Ark of Truth. Ja som ju videl už tretí raz myslím $$:-))$$. Mám za to, že potom sme hrali Bang!, ktorý sme potom vymenili za Rising - úvodnú epku Atlantis. Bohužiaľ/dík to skončilo v polovici (bol dabing, takže... no...) a druhá časť nikde. To sa nám vcelku hodilo, lebo sme aj tak chceli pozerať horor Brain Dead - extra krvavú edíciu. Moc zábavný filmík, mimochodom od Petra Jacksona, tvorcu Pána Prsteňov. Potom niektorí z nás zalomili (alebo sa aspoň snažili) a rebelovia pokračovali v hraní Bangu. A tuším som to nejak domotal, ale aj tak si to nikto nepamätá $$:-i$$. V sobotu sme ráno... robili... určite čosi, ale o jedenástej sme s Grejvim mali premiérovú prednášku, ktorá (čuduj sa svete) ľudí bavila. Teda aspoň tých prvých 25 minút, pokiaľ sme nepustili Budoucnost. Tá zase bavila nás $$:-))$$. A tak sme ju pustili znovu. My dvaja prednášajúci sme opustili dejisko a vyrazili k Monike, ktorá nás pozvala na obed a pokec. Má chuderka zlomenú nohu, resp. kotník alebo také čosi, tak jej to prišlo vhod. A ja som ju nevidel od... fúúú... no dlho, takže mi to tiež prišlo vhod. Tam sme okrem obedu videli fotky z minuloročných Čarodejníc (30.4.), hrali sme trochu Bang! a kecali a kecali. Blbé je, že som si na návštevu nevzal foťák, takže Mončiču nemám zdokumentovanú. Ale nič to za to, bolo u nej fajne, aj keď sme to sprvu nevedeli tak úplne nájsť, ehm $$:-i$$. Vrátili sme sa akurát na Minielkine fenomény, kde som sa konečne po prvýkrát dostal na plátno ako fenomén SG komunity. Bude to znieť narcisticky a egocentricky, ale fakt ma to moc potešilo. Kto ma pozná, vie, že obľubujem pozornosť a ja robím všetko preto aby som tento "kult" podporoval ako sa len dá $$:-))$$. Hum... áno, potom bol myslím galavečer, z ktorého som videl iba hornú polovicu (čítate správne, nie úvodnú, alebo záverečnú, ale hornú, lebo predo mnou sedela tak stovka ľudí, ešte že som tak vysoký $$;-)$$). Ničmenej, bolo tam značné množstvo zábavností, hlavne ak človek pozná všetky vykrádané filmy, seriály a iné objekty $$:-)$$. Následne som s Jogi, Miniel a Taggom videl Get Smart (Dostaňte agenta Smarta), čo je veľmi príjemná komédia, ktorú doporučujem. A potom... potom sme mali premietanie fotiek z Indonézie od galbi, ktorá túto východnú krajinu nedávno navštívila. Neviem ako ostatných, ale mňa to bavilo. No a potom bol čas zalomiť a prežiť najkratšiu noc roka, pretože sa posúval čas. Vstávanie bolo o to krutejšie. Navštívil som Minielinu prednášku o piatej sezóne SGA a potom ešte o desiatej sezóne od Petroita a Korchyho a tým pre nás SCon prakticky zhasol. Lenže... vyskytol sa taký dosť nemilý problém - Taggoušovi niekto rozbil bočné zadné okienko a narobil v aute bordel. Takže sa volali policajti a upratovalo sa a lepilo auto. Zaujímavá skúsenosť, ktorú by som si radšej už nikdy nezopakoval $$:-))$$. Cesta domov bola značne upršaná, bolo vidieť, že za mnou plače celé nebo $$:-i$$. V Brne sme vysadili Brňákov a potom sme si Taggartom už v aute řvali sami $$:-))$$. Také fekálne zakončenie Summer nights ste ešte nepočuli $$;-)$$. No a teraz sa idem venovať poconovej depresii a zložitým systémom, z ktorých mám v pondelok písomku a viem z toho veľký prd.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára