štvrtok 26. marca 2009

Jimi The Unemployed

Mám prázdniny!Tak konečne prišlo to, čo každý očakával. Obzvlášť odkedy som v práci začal natvrdo pozerať TNG. Vyrazili ma. Ok, to znie hnusne, dohodli sme sa so zamestnávateľom, že ja im naďalej nebudem poskytovať službu pozerania seriálu a oni mi za to dajú päťmesačné odstupné. Podľa mňa obojstranne výhodná dohoda. V Siemense (a.k.a. U mŕtveho Nemca) som strávil príjemného dva a pol roka. Bolo to super. Úžasná skúsenosť, výborný kolektív a tie prachy čo za to boli... no paráda. Naučil som sa viac ako za 18 rokov štúdia (že fakt, slovenské školstvo je jedným slovom fuj) a užil som si kopec zábavy. Prvé zamestnanie je v mnohom ako prvá láska - nezabúda sa naň. Ani ja nezabudnem. Takže zbohom buď, siemensová lyžka, žitia môjho verná družka. Aj keď si vydržala pomerne krátko, bol to intenzívny vzťah.

3 komentáre:

  1. Dva a půl roku není tak málo :-) Dalších ještě bude :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uz sa ta teda nemusim pitat, ako sa ti dari v Siemense :(.
    Som si ale isty, ze si rychlo najdes nieco ine.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. PS: aby som nezabudol, aj ja som s tebou rad pracoval. Bol to naozaj skvely kolektiv. Tu taky dobry kolektiv nemam a bohvie, ci budem niekedy mat. Darmo, ako si aj sam napisal, na prvu ozajstnu pracu sa nezabuda.

    OdpovedaťOdstrániť