utorok 7. apríla 2009

Grejvipárty!

Psychologicko-prediktívne debaty sa vedú do 3/4 na 5Rozmýšľal som, či dať do nadpisu aj dvetisícdeviatku, ale napokon som ju tam nedal. Ktohovie, čo bude o rok. A či vôbec nejaké "o rok" bude. Keď už aj Severná Kórea má rakety dlhého doletu... Každopádne, to môj dobrý kamarát Grejvi dostal raz vynikajúci nápad a to poslať rodičov do Austrálie. A neboli by sme to my, keby sme to nevyužili. No dobre, nápad ísť do Austrálie nadobudli jeho rodičia pravdepodobne sami a on sa pričinil o to, aby nás všetkých, ktorí niečo znamenáme, dostal k sebe a aby nás to bavilo $$:-)$$. Vyrazil som v sobotu hneď po obede, aby som napokon dorazil ako predposledný, ale tak to má byť. To najlepšie na koniec. A keďže Hanka rozhodne nie je to najlepšie (sorry Hani), tak to zostalo na mne. Prišiel som akurát, keď sa rozhodovalo, čo sa bude pozerať, ale môj poradný hlas, že radšej SW3 ako Matrix2 nebol braný v potaz a napokon minca rozhodla, že sa bude pozerať Matrix3. Teda Revolutions. Ešte tak štyrikrát a možno ten film pochopím. Počas filmu sa odporúčala galbi, pretože ju čakal "deskovkový" večer. Hm... my sme pravdepodobne dopozerali eMko a pred načatím SW3 (ktoré sme si proste presadili) rozbalil Taggouš Whisky. Ževraj Pure Whisky. Aspoň tak vravel štítok. Poviem vám úprimne - bol to slušný patok. Whisky sa s mojimi chuťovými bunkami nemá rada. Ale dal som si do oboch nôh. Rovnakú vec spravil Grejvi(slav), akurát nalačno a rýchlejšie, takže o zábavu sme mali postarané. Ako z fľašky ubúdalo, začal prejavovať efekt aj Tagg. Po Hviezdnych vojnách a vytriezvení niektorých osôb sme si dali zmrzlinu (ktorá bola pôvodne určená ako poďakovanie za čiastočné zlepšovanie Minielinej nálady počas "Veľkej automobilovej vykrádačky 2009", ktorá sa konala na konci SConu) a fotili sa (hlavne teda tí, čo majú "modré" tričko). Z fotiek by som vám čo-to ukázal, keby sa mi to chcelo uploadovať a keďže sa mi nechce... alebo... a času mám kýbel, takže momentík. Takže už som to uploadol (ja viem, že vám to pripadá byť divné, ale je to ako keď si medzi epizódami seriálu nedáte ani trojminútovú pauzu $$;-)$$), here it is: To je náš prominentný pár Cíťojt (Citrón + Péťojt) Krajšia časť "pařbychtivých" (chýba tam galbi, ktorá bola už fuč a Minielka, ktorá bola na opačnej strane miestnosti) Panebože, alkohol! Všimnite si profesionálne zdvihnutý malíček Tohle není Jim Beam Polib mě! (ok, hláška niekoho iného, použitá v úplne inom význame a v úplne iný deň (ten nasledujúci)) Čo dodať $$:-i$$ Whisky účinkuje A ešte jedna taká, ktorou sa môžem chváliť I proudly present The MoSek Band! Teď rozdám karty a za chvíli vám to všem natřu! Povedlo se! A posledná. Tak to bola taká krátka poeticko-reklamná vsuvka. Whatever. Večer pokračoval vyprevadením odchádzajúcej Miniel, Hanky a Taggarta a my sme potom hrali Bang. Myslím. A potom sme išli akože pozerať V ako Vendetta, ale bolo to hrozne zmätené, tak sme to zrušili, pozreli si jeden diel Simpsonovcov a potom sme kecali. A kecali a kecali a kecali. Neviem presne ako to vzniklo, ale cez preľudnenie planéty sme prešli až k jadrovému holokaustu, o ktorom sme prehlásili, že je nevyhnuteľný, z čoho nemal pán domáci veľkú radosť. Cíťa to zaklincovala príbehom o Zubnej víle (resp. krátkym prerozprávaním deja filmu). Ako medzivsuvka sa objavila myšlienka s vymývaním mozgu. Na ďalší deň sme pokračovali v Bangovaní a aj v rozhovoroch na vážnu tému, ktoré moc vážne hádam ani neboli. Ale podľa mojej predpovede to do päťdesiatich rokov proste buchne a nie že nie. Tak to je asi z mojej strany všetko... viac takýchto víkendov, prosím $$:-)$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára