pondelok 13. apríla 2009

Slovenská Veľká Noc

Ako som neter naučil nové slovoNie, nebojte, nebol to žiadny vulgarizmus. Ale ono slovo si nechám až na záver, aby ste boli krásne napätí. Vy všetci štyria, čo si to čítate $$:-))$$. To sme sa takto, podľa tradície, vydali v piatok skoro ráno ( = okolo siedmej) na chalupu do Tvrdomestíc blízko Topoľčian. A zišli sme sa tam všetci od môjho otca až po malú Elu (to je akože zoradené podľa veku). Well, čo by som tak... jáj, že odkiaľ som ukradol ten rádoby nezmyselný nadpis - totiž, rádio Expres si vymyslelo toto súslovie ako názov pre svoj veľkonočne víkendový program. A mne sa to, na rozdiel od niektorých iných, páči. Veď akú inú Veľkú Noc by sme mali sláviť, keď nie slovenskú. Cha. Ok, toľko k úvodu, stredu aj záveru... ale nie. Celý víkendoš bol fajnoš (Hviezdoslav zo mňa napriek neustálym snahám nebude) a dobre som si ho užil. Za všetko vraví to, že som vykopal uschnutý strom. A to už niečo znamená. Najviac si to užívala Ela, ktorej sa veru často nestáva, že by sa okolo nej motalo sedem dospelákov. Hojdala sa na hojdačke, pobehovala po tráve a ako to už býva u malých deťúreniec - často padala. A ešte si prekladala štrk z lopatky do kýblika, prípadne si ho sypala rovno na seba, z čoho sme mali všetci ohromnú radosť (to bol akože sarkazmus). Mno a ja osobne som sa trochu pohral so ségriným novým zrkadlovkoidným kanónom (alias foťákom značky Cannon). Vyfotil som ale asi len osemsto fotiek v priebehu celých štyroch dní. Tri štvrtiny sa zmazali hneď a zvyšok to čaká v najbližších dňoch, predpokladám. Ok, tak k tomu slovu - naučil som ju povedať dym. To som macher, čo? Lebo som ju hojdal na hojdačke a vedľa bola akože údiareň (resp. ozaj údiareň, ale vyrobená zo starého šporáku), z ktorej sa dymilo. A Ela že "fú, fú". A ja že to je dym. A ona že dobre, že dym. Potom keď jej ocino robil pahrebu na opekanie, stále hovorila "tata dym". Moc dobré. Jeden z dôvodov, prečo mať deti $$;-)$$. Inak začínam sa dostávať do štádia, kedy sa spolieham na náhodu, o ktorej si myslím, že neexistuje. Ak je niečo zúfalejšie, tak povedzte $$:-))$$. Ide o to, že cez zoznamku som sa dostal do reči s fajn babou, ktorá, svete div sa, pozerá filmy ako ja (Mean Girls, Raise your voice, Perfect Man, Cinderella story) a páčia sa jej. To samo o sebe je už divné. Ale čo je horšie - ževraj sa dala dokopy s bývalým chalanom. No nemám smolu? No nič, bude horšie. A zajtra idem objednávať Dominiku. Okolo tej je tiež "zábavný príbeh". Pôvodne som chcel 108j, ako má bývalý kolega. Potom som si povedal, že bude lepšia 207čka, pretože má dva sloty na disky a je lacnejšia ako dvakrát 108j. Lenže 207čku vypredali a následne aj 108j. Potom som ale na pixmanii našiel 108j a za ešte nižšiu cenu ako bola 108j na alze. Lenže dnes som zistil, že na alze majú 209j. Takže kúpim tú, pretože stojí len o niečo viac ako 108j a má dva sloty. Že dobrá vec. Ok, to je odo mňa všetko, užívajte života, kým je taký pekný aký je $$;-)$$.

3 komentáre:

  1. Pre boha, o com si to tocil s tymi 108j a 209j v zavere? :)))
    PS: Ja som cislo 3, co ho cita.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yfq@: Nerieš, keď nevieš :D

    berto: No predsa o tom, čo si nedávno kúpil Ľubo, neviem či si pamätáš... disk station sa to volá :-)

    OdpovedaťOdstrániť