pondelok 11. mája 2009

Wolverine, Star Trek

a život medzi týmLong time, no see, right folks? Dlho sme sa nevideli a mnoho sa zmenilo. Well... nie zas moc mnoho, ale primerane mnoho. Napríklad dnes som mal poslednú prednášku a posledné cviko. Akože fakt posledné. Úplne najposlednejšie. Do školy pôjdem už asi iba 5 krát. Bolo to veľmi náročných, namáhavých, nasieracích a do značnej miery neskutočných 7 rokov. Ale dosť o škole, o tej ešte popíšem, až zoštátnicujem a budem sa tu na štyroch stránkach rozplývať nad tým, že som inžinier. Na moje šťastie to v dnešnej dobe ešte stále čosi znamená. Nie veľa, ale dosť. Ták... čo som robil... mám Dominiku. Neviem či som písal odkedy som si ju kúpil, tak to píšem teraz - kúpil som si ju. S terabajtovým diskom a tak. Za tie dva-tri týždne už stiahla dobrých 200GB. Vlastne jak to práve píšem, tak už je to možno aj 250GB. Chello gold žmýkam až na padrť. Takže čo ťahám... mno... neviem, či je múdre to sem písať, ale napríklad 4 série Cheers, Pána Prsteňov v HD... mám rozťahaných Simpsonovcov (pretože verzia čo mám na DVDčkach je taká všelijaká, občas to nejde prehrať a tak...) a StarTrek filmy v 720p. Plus som si zaobstaral programčok FreeRapid Downloader, ktorý, ako názov indikuje, sťahuje z rapidshare. Odtiaľ ťahám Kutila Tima. Výborný sitcom, nie nadarmo bol päť rokov za sebou najsledovanejším sitcomom v USA (takže najsledovanejším sitcomom vôbec $$:-))$$). Tak to by sme mali... čo ďalej... dokončil som diplomovku a zajtra ju idem tlačiť a dať zviazať. Plus som si kúpil nové plavky, také fešné v ktorých vyniknú moje atletické nohy... ehm $$:-i$$. No a aby som sa dostal k nadpisu - bol som v kine. Dvakrát behom dvoch víkendov - na Wolverinovi a Star Treku. Takže Wolverine - hm... bol to fajn film a kým som nevidel Trek, tak som si dokonca myslel, že to bude tohtoročný hit. Ale nebude $$;-)$$. Ničmenej stojí za to si ho pozrieť a ja osobne si určite zaobstarám aspoň 720p rip. No a Trek... Dlhú dobu som nemal ST vesmír rád, pretože je to priama konkurencia k Hviezdnej bráne, ktorú (a nebojím sa to povedať nahlas) milujem. A nie je to len preto, že mi do života priniesla desiatku dobrých kamarátov, ale preto, že je to na môj vkus vynikajúci seriál. No ale iracionalita ustúpila dozadu a ja som sa dostal k TOSke, k TNGčku a ako som spomínal vyššie - ťahám ST filmy. A taktiež sa teším až sa dostanem k DS9, ten by ma mal baviť najviac, pretože je to vykrádačka Babylonu a ten sa mi ako-tak páčil. No a teraz k samotnému filmu - aby som zparafrázoval Robin Scherbatsky - It's something else $$;-)$$. Je to pútavý príbeh zasadený do sveta ST, ktorý (a to by sa mnohým ST fanúšikom asi nepáčilo) by bez onoho zasadenia vyznel ešte o kúsok lepšie. Trek je široký vesmír, ale predsalen má svoje obmedzenia. Na druhú stranu, značnú časť dojmu tvorili prvé stretnutia známych charakterov a tie by sa mimo ST zreprodukovať nedali. Rozhodne dúfam, že JJ Abrams či ako sa ten maniak volá, bude pokračovať v točení ďalších Star Trekov. Ide mu to. Tak to je odo mňa zase na nejakú dobu všetko, užívajte si blížiace sa leto a myslite na mňa najbližších 7 týždňov. Potom už budem inžinýrovat $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára