streda 17. júna 2009

Som inžinier!

A iné veci...Uff... už je to nejaký piatok, čo som nenapísal nejakú veselú vtipnosť, či nebodaj vtipnú veselosť. Učil som sa na skúšky a na štátnice. Ok, nie nejak moc závratne ale predsa. Už si ani nepamätám, kedy naposledy som napísal, ale viem, že je to sakra dávno. Takže... za posledný mesiac som sa naučil cca 100 strán A4 a za posledných 24 hodín som to úspešne zabudol. Už to vedieť nepotrebujem a na 99% ani potrebovať nebudem. Inak som stihol opakovanie druhej a tretej série HIMYM, plus cca polovicu štvrtej, zvyšok dám asi dnes. No a cez víkend budeme zrejme točiť filmík, tak sa tešte, až ho uvidíte. Alebo sa radšej bojte. Mno... pravidelne ma hnevá ventilátor na grafickej karte. Je lenivý. Aj keď má fičať na 100% tak sa ani nehne... magor. Ale väčšinu času funguje... divná vec. Jáj a pozerám Xenu a Herkula, ak neviete. Dokonalé seriály. Herkula mám po slovensky a Xenu po česky. Takže aby som to zrhnul - čakajú ma dva mesiace prázdnin, ktoré budú zakončené stanovačkou pri Balatóne a potom začnem obiehať pohovory. Snáď niečo zoženiem... programátori sa hľadajú stále. No a potom budem 40 rokov pracovať a potom pravdepodobne zomriem tesne pred dorazením prvého dôchodku. Dovi, dopo, vážení.

1 komentár:

  1. a taky jeste bude prece ta uzasna stanovacka od 3. srpna! :-i

    OdpovedaťOdstrániť