pondelok 16. februára 2009

ABBA v Ostrave

a Valentín v BrneAhoj moji milí! Tak sa vám opäť hlásim s najnovšími správami z môjho občas krutého, občas smutného ale často roztomilého a veselého života. Keď sme boli s Grejvim v Prahe ohľadom Výročáku, všimli sme si plagát lákajúci na koncert Abby v Prahe a to vo štvrtok 12.2.2009. Hm, štvrtok je špatná vec, tak sme potom vyšpekulovali, že hneď ďalší deň, ergo v piatok sú v Ostrave. Tak sme to nejak dali dohromady a dohodli sa, že tam pôjdeme. Skúsili sme nalákať ďalších ľudí, ale všetci sú lamy a tak nikto nešiel $$:-)$$. Bolo nám jasné, že nepôjde o originál Abbu, ktorá sa rozpadla pred 26 rokmi, ale tie pesničky stoja za to aj v inom prevedení. Cesta tam bola v pohode, počítali sme novinky, pokecali a tak. V Ostrave sme ešte spravili dobrý skutok, keď som si všimol, že jednej slečne vypadli lístky na MHD z bundy. Tak som za ňou bežal, zatiaľ čo Grejvi šikovne lístky zodvihol a bežal za mnou. Slečnu sme zastavili, lístky jej odovzdali a tak sme si zabezpečili moc dobrý pocit. Následne sme v električke stretli revízora, ktorému sme demonštratívne ukázali platné cestovné lístky. Potom sa tam obaja revízori hádali s nejakým týpkom, ktorý nechcel zaplatiť pokutu. Zaujímavé zážitky, vskutku. O siedmej už sme boli v ČEZ Aréne, kde sa koncert konal. Trochu sme sa prešli k suvenírom a pri overení cien sme si to zase šinuli na naše miesta. Bavili sme sa rôznymi hláškami z ešte rôznejších seriálov, čo sa moc nepáčilo jednej blízko sediacej staršej pani (mohla mať tak 40, no $$:-))$$). Koncert začal o niečo neskôr, vraj kvôli dopravnej zácpe. Nič to za to, bolo to super. Fakt. Znovu by som nešiel, ale som spokojný. Cesta späť bola malým utrpením, kvôli únave a zime. Nenávidím zimu! Nejak sme to prespali/pretrpeli a o pol ôsmej sme zalomili už v posteliach. Ja som vstával niečo pred pol desiatou, lebo o desiatej začínal Valentínsky sraz organizovaný MoSekom. Stihol som to akurát a zvítal sa s prítomnými. Počkali sme na zvyšok ansámblu a potom sme špekulovali, že čo teda budeme robiť, lebo do rezervovaného bowlingu zostával nejaký čas. Ja som bol aj kvôli únave tak striedavo veselý a striedavo mrzutý. Trochu to záviselo aj od toho ako moc sa mi venovala moja milovaná. Mal by som byť asi menej needy ako sa vraví, lebo už ma tie moje nároky na pozornosť štvú. Myslím, že Temná Kráľovna rozhodla, že pôjdeme predsalen na prechádzku, aj keď bola kosa. To už mi bola nejaká kosa docela fuk, lebo som bol zvyknutý z predošlej noci $$:-))$$. Navštívili sme kostol, zablbli si a tak vôbec. Bolo to príjemné. Potom sme vyrazili do Olympie, kde nás čakal bowling ale ešte predtým sme sa naobedovali. Ja som pôvodne chcel čosi ázijského, ale napokon som zakotvil pri Big Macu. Klasika je klasika. Bowling som krásne "projel" ako obvykle. A nejak ma to ani nebavilo. Trvalo to jednu celú hru a ešte pár hodov z ďalšej a naša hodinka bola fuč. Keď sme končili, tak sa dovalili ešte Krysák s Elizshabeth. A všetci spoločne sme sa odvalili do Dávných Časů, čo bola krčma. Teda ešte je $$;-)$$. Tam sme kecali, pili, jedli, hrali Bang a tak. A ja som bol stále striedavo veselý a neveselý. A to som vlastne posledné dva týždne asi furt. K večeru sme si s láskou vymenili valentínske darčeky. Dostal som moc peknú sladkú valentínku. Polovicu už som zjedol a druhú dám asi dnes. Ale krabičku si odložím. Ako Jimi The Nostalgic $$:-)$$. Večer sme ešte s Grejvim, Petroitom a Cíťou pozerali Pulp Fiction. Ráno sme sa postupne vykopali z baráku Grejviho rodičov a vyrazili domov. Ak mám sraz hodnotiť ako celok, tak som sklamaný. Asi prvý SG sraz, z ktorého fakt nemám dobrý pocit. Ale to bude asi mnou. No a teraz som taký trochu rezignovaný a smutný. Trochu sa teším na stredajšiu stretávku zo strednej, dúfam, že to bude stáť za to. A v sobotu bude oslava narodenín Žužu a Dupiho, to je taká tradícia, že to bude musieť byť super $$:-))$$. A inak mi dnes začína škola, čo mi rozhodne na nálade nepridáva, rovnako ako to, že Aňu neuvidím 5 týždňov. A vôbec nechápem, prečo sa mi kriví ksicht a slzia mi oči. Hm, divné. Lúči sa s vami veľmi neštandardný Jimi.

3 komentáre:

  1. tak dufam,ze oslava nesklame :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja se na srazu tuze bavil. A osobne se mi zdalo, ze se bavis i ty... Ale to bude tim, ze jsem asi moc zahledeny do sebe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeee, ty jsi byl v Ostravě, kousek ode mě :-)

    OdpovedaťOdstrániť