pondelok 2. februára 2009

Výročák 2009

Ako som sa viezol metromNa Výročák som pôvodne ani nechcel ísť, ale nakoniec ma presvedčilo, že som mal vybavené prespanie u Sammie. Tak som v piatok pred štvrtou vypadol z práce a o pár minút už som sa viezol do Prahy. Dorazil som načas, t.j. okolo pol deviatej a na stanici ma čakal Jarmom. Ešte som vybral prachy z bankomatu a nejaké hneď utratil na lístky na MHD a vyrazili sme do "krčmy" Milá Tchýně. Tam sme sa zvítali so Sammie a Petroitom a kecali sme a pili drinky. Napokon sa ukázala ešte Lumyška. Bolo to moc fajn a okolo jedenástej sme sa odobrali k Sammie domov. Hneď nás privítal Daryl, šesťmesačný psík. Hrozne roztomilý, ale hrozne otravný $$:-))$$. Keď sme sa uvelebili, tak bol Daryl zatvorený do kuchyne, aby nám dal pokoj a my sme čučeli na epku Sanctuary. To je taký nový seriál s Amandou Tapping (to je tá, čo hrala Sam Carterovú v SG-1). Epka bola dobrá a Sammie mala pravdu, že k jej užitiu netreba poznať premisu seriálu. Už sa teším až si seriál pozriem, resp. webizódy a prvú sezónu. Mno, potom sme asi zaľahli a... nečakane spali $$:-)$$. Ráno sme s Petroitom vstali nejak medzi desiatou a jedenástou a Sammie už bola dávno hore, pretože bola venčiť psa. Ten bol nadšený z toho, že má dvoch nových "klientov" $$:-))$$. Dostali sme ňamkové toasty a pozerali sme na video z jedného staršieho conu z Nemecka, kde sa Sammie a ďalšie holky z ČR stretli s Amandou a inými hercami z Brány. Raz sa dúfam na takýto zahraničný con dostanem. Alebo sa náš obľúbený Festival Fantazie pretransformuje na zahraničný con (ja viem, že defacto pre mňa zahraničný je, pretože je v ČR, ale... no to je fuk). Každopádne sme tesne pred druhou vyrazili na Výročák, kam sme prišli asi štvrť hodiny po začiatku, ale vôbec to nevadilo, lebo tak polovica ľudí prišla až po nás. Hlavný dej sa aj tak konal až po tretej a odmoderoval ho Jarmom. Preberali sa veci ohľadom fanklubu, pretože nastala taká drobná kríza. Uvidíme ako sa to dopracuje, odhlasovali sme súčasnému vedeniu predĺženie mandátu o polroka. Ešte nasledovalo obľúbené predstavovacie kolečko. No a po oficiálnej časti nastal "socializing" a hranie hier. V našom prípade išlo o Shot!, čo je zostargateizovaná (zostargejtizovaná) verzia Bangu. Dali sme si asi tri partičky a potom sme išli na prechádzku, pretože bol v reštike dosť vydýchaný luft. Prechádzka bola krásne bezcielna a v princípe nezmyselná. Také mám rád $$:-))$$. Po návrate sme sa usadili pri bangu, ktorý v podstate vládol nášmu večeru. Na chvíľu sme ho vymenili za SG Activity, ktoré sme s Petroitom a Herákom vyhrali proti Miniel, Makhielovi a Montymu (až teraz som si všimol, že to bol tým 3M $$:-))$$). Potom bola myslím fotiaca pauza, keď sa fotili prítomní hráči LOTRa a následne aj väčšina účastníkov srazu. Takže máme fotku, kde je asi 50 ľudí... no, to možno preháňam, ale nie o moc. A potom zase Bang. Lenže pred deviatou sa vyparila značná časť Brňákov (ďalší vlak im išiel až po polnoci), tak sme dohrali a už sme iba kecali o seriáloch. Hlavne o Trpaslíkovi a Futurame. Je zábavné (ako neskôr skonštatoval Grejvi), že sa dokážeme vyše hodiny baviť len hláškami starých seriálov. Ale to je tak, keď sú tie hlášky legendárne. O jedenástej sa reštaurácia zatvárala, tak sme sa vybrali na cestu "domov", t.j. naspäť k Sammie. Ona zároveň využila naše vyzdvihnutie pred domom na vyvenčenie Daryla. Potom sme ešte čumejdili na youtube (napríklad na Ahmeda - doporučujem, alebo na Who is the new leader of China - taktiež doporučujem). Sammie sa odobrala spať, pretože sa necítila dobre a už od obeda ju bolela hlava a tabletky nezaberali. Grejvi s Petroitom ešte nejakú dobu riešili Amandu, pretože sa pozerali na jej nadživotný plagát. To bola pomerne vtipná konverzácia a čiastočne som sa zapojil aj ja. Ráno sme pojedli výborné špagety, ktoré nám uvarila hostiteľka a o pol druhej už sme sa vybrali na vlakovú stanicu, aby sme sa dopravili domov. Petroita sme sa zbavili skôr, pretože so mnou a Grejvim odmietol ísť do Pardubíc a išiel rovno do HK. My dvaja so Sammie sme sa zastavili ešte v Mekáči a všetci traja sme si dali dva cheesburgery, zaujímavá zhoda $$:-))$$. Potom už bol čas sa rozlúčiť, tak sme našej hostiteľke poďakovali a povedali sme si povestné čau alebo ahoj. Vlak išiel načas (prečo by aj nie, keď to bola východzia stanica) a cestu sme si krátili spievaním pesničiek od Beatles a čiastočne aj od Troch Sestier, pričom ku koncu sme ich začali "przniť" zmenenými textami, v ktorých sa spomínal SG fanklub alebo Brána samotná. Slečne, ktorá sedela naproti a snažila sa učiť dane, ak som dobre videl, sme liezli na nervy $$:-))$$. Po Brne som osirel a tak som pustil v mp4ke seriál Spin City. Hrá tam Michael J. Fox, čo je pre mňa legendárny herec. A moc dobrý. Aby som to nejak uzavrel - výročák bol výborný, lepší než minulý rok a dúfam, že budúci január sa uvidíme opäť. P.S.: Pozerám, že som nakoniec nespomenul to metro, takže: Viezol som sa prvý raz v živote metrom a bol to fajn zážitok, aj keď pochopiteľne by sa z toho pre mňa stala rutina, ak by som sa ním viezol denne $$;-)$$.

5 komentárov:

  1. Velmi pekne si to napsal. Ale nikde si nenapsal, ze ten sraz byl naprosto LEGEN...wait for it...it\'s coming...almost there...here we go...DARY! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Indeed it was! Já chci další sraz! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Trochu srazík závidím :-)
    Třeba taky ještě někdy pojedu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kolko vas bolo pri tom Bangu? Ja som raz hral v siedmich (max. pocet). Bohuzial sme tam mali aj takeho kazisveta, ktoremu bolo jedno na koho striela a prestane to cloveka bavit :(

    OdpovedaťOdstrániť