sobota 27. decembra 2008

Prierez Jimiho Históriou

pomocou fotiek!V poslednej dobe blogujem nejak často. Ok, toľko k humoru na úvod, poďme na tie dôležité veci. Čo myslíte, menia sa ľudia s rastúcim vekom? Ja myslím, že rozhodne áno. Dá sa však táto zmena postrehnúť? Obzvlášť ak má niekto toľko rôznych ksichtových polôh ako Jim Carrey? Nedá. A preto som pre vás pripravil zbierku NIKDY NEVIDENÝCH mojich fotiek. Pytlíky na vracanie pripravené? Jazda začína. Ocitáme sa v roku 2006, presnejšie v auguste. A Jimi vyzerá takto: Nasleduje november. A hneď tri fotky. Ďalší záznam je hneď z decembra a to dokonca z USA! Prehupli sme sa do roku 2007. Január. A Február, ktorý je reprezentovaný taktiež troma fotkami. Krátka pauza, po ktorej som sa vrátil v júni. Lepší ako kedykoľvek predtým. A potom bol letný júl. A vôbec, potom tie mesiace idú dosť plynulo - august: September: Október: November: A záver roku v podobe decembra: (To vypadá akoby som mal celý mesiac jedno pyžamo... hm... ehm $$:-i$$) Nuž a rok súčasný - 2008. Ten začína až v apríli. Divné... že by som sa celé tri mesiace nefotil? Hneď za aprílom je máj: Nasledovaný júnom: A dnešnú prehliadku ukončíme septembrom 2008. Dúfam, že ste si jazdu patrične užili a že prídete aj nabudúce. Dovidenia milí návštevníci!

3 komentáre:

  1. ta bez tech vlasu je hrozna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niektoré sú dosť strašidelné :-)
    Inak zo začiatku roku 2008 máš nejaké fotky s Elou

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boží fotky, Jaimé :-) Akorát tu se zmrzlinou neberu jako nezveřejněnou, páč je mi jasné, že je focená mým nebo Lubčiným foťákem :-D

    OdpovedaťOdstrániť