štvrtok 18. decembra 2008

Sneh je občas fuj

ale inak ho mám rád :-)Tak nám v Blave zase nasnežilo. Pohroma! Ale nie, v skutočnosti to bolo v pohode, ale ráno som mal z toho fakt paniku. Na lapiduch som napísal príspevok nasledujúceho znenia: 7:25 - Vychádzam z domu a registrujem hustý dážď a slabý vietor. 7:55 - Som na prestupnej zastávke a registrujem slabší dážď a silnejší vietor. Pomedzi autá občas prebehne nejaké, ktoré je viac či menej pokryté snehom 8:05 - Z autobusu vidím "břečku" na zastávke. Dážď nadobúda snehovejšiu konzistenciu 8:10 - Okolie prudko zbelelo, z oblohy padá "bílé svinstvo" a na mňa dopadá apokalyptický pocit. 8:15 - Sneh nepopierateľne dorazil do Bratislavy, plánujem nakúpiť konzervy a vykopať kryt. Lenže počas dňa sa akosi oteplilo a poviem vám, že teraz by som bol za ten sneh ešte rád. Vonku je totiž mokro (nie, nie tak štandardne mokro, ako býva 1/3 roka, ale fest mokro), prší ako o dušu (no, ešte o kvapku viac) a obecne je hrozne hnusne. Fuj. No a teraz hádam, že čo mám nové. Pravdupovediac si nepamätám, čo som už písal a čo ešte nie. Ale vy si to tiež nepamätáte a staré články čítať nebude, takže nové mám napríklad aj to, že na súčasnom projekte v práci budem pracovať minimálne do konca marca. A potom sa uvidí. Kríza je zatiaľ zažehnaná. Dočítal som Noční Hlídku a v Denní som niekde za prostriedkom. Cez víkend si od ovečky (to je tá sexy baba, s ktorou chodím) požičiam aj ďalšie pokračovanie - Šerou hlídku. Začal som pozerať seriál Spin City. Hrá tam Michael J. Fox, viete, ten z Návrat do Budúcnosti čo má parkinsona. Moc dobrý herec. Zistil som, že strašne moc chcem HTC Touch HD. Že najlepší mobil na svete. Že iPhone je oproti tomu hračka pre batoľatá. A že stojí 17 litrov, čo síce mám (niekoľkokrát), ale trpezlivosť znižuje ceny technických hračiek. Na Vianoce som pripravený už hrozne dlho a ani nejak nevnímam, že nejaké Vianoce budú. Keby o tom všade toľko nerozprávali, tak si to snáď ani nevšimnem. Mám dojem, že za celý vianočný stres si ľudia môžu sami. Na hesle "Keď sa o probléme nerozpráva, tak problém neexistuje" niečo bude. A možno ani nie. Jo a podľahol som facebooku. Čo ma mrzí o to viac, že keď sa ma niekto neznalý opýta "Čo to ten facebook je?" tak neviem odpovedať. Proste pozrieš a vidíš "Aha, toto je ten slávny facebook". A že je fakt dobrý. Hlavne dobrý žrút času, veru tak. To je zase na dlhšiu dobu asi všetko čo som chcel. Buďte zdraví a užívajte si ten preslávený kresťanský sviatok, nech už kresťania ste, alebo nie. Hlavne, že sa máme všetci radi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára